عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار اعضای ستاد دهه فجر گلستان با حضرت آیت الله میبدی


دیدار اعضای ستاد دهه فجر گلستان با حضرت آیت الله میبدی

دیدار اعضای ستاد دهه فجر گلستان با حضرت آیت الله میبدی

 اعضای ستاد دهه فجر استان گلستان با حضرت آیت الله میبدی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، حضرت آیت ا... میبدی در این جلسه با گرامیداشت  ایام ا... فجر  انقلاب اسلامی، گفت: مساله انقلاب چیز تصادفی نیست که اتفاق افتاده باشد، بلکه مرحله ای است که خدای متعال در کشور جمهوری اسلامی ایران نصیب ما کرده است و باید آن را قدر بدانیم.

 مدیر مدرسه علمیه رضویه افزود: حضرت رسول اکرم در روایتی می فرمایند"در زمان های بسیار طولانی خداوند متعال نسیم رحمت خود را به سوی شما می فرستد و شما باید خودتان را در معرض آن وزش ها قرار دهید" که آن نسیم رحمت در کشور ما انقلاب اسلامی بود که 14 سال پس از رحلت رسول خدا در کشور ما اتفاق افتاد.

حضرت آیت ا... میبدی در ادامه گفت: این انقلاب بعد از 14 قرن ودر پی حوادث بسیار در تاریخ اسلام در کشور ما اتفاق افتاده است و باید بتوانیم آن طور که خواست خداوند و رسول اکرم است در جامعه آن را گسترش دهیم.

مدیر مدرسه علمیه رضویه با بیان این که دنیا از انقلاب اسلامی ما بسیار احساس خطر می کند و سعی کرده است با اسلام هراسی مانع از گسترش دین اسلام شود، افزود: انقلاب اسلامی  ایران به دلیل استقامتی که تا کنون در برابر استکبار جهانی داشته است اهمیت فراوانی دارد وباید این انقلاب حفظ شود.

 حضرت آیت ا... میبدی در ادامه با اشاره به این که پیدایش انقلاب  یک مساله است و نگهداری آن مساله دیگری است، گفت: نگهداری و حفظ انقلاب از پیدایش آن سخت تر است که خوشبختانه با زعامت رهبری انقلاب اسلامی که خلف صالح حضرت امام خمینی (ره) هستند این انقلاب تاکنون تثبیت شده است و به تکامل رسیده است.

دستاوردهای انقلاب برای جوانان تبیین شود

استاد حوزه علمیه رضویه گرگان با بیان خدماتی که انقلاب اسلامی ایران در این 35 سال به مردم داشته است گفت: در این مدت تحریم هایی هم علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است که همه باید آن را تحمل کنیم و استقامت داشته باشیم. متاسفانه رسانه های بیگانه و ماهواره ها درصدد گمراه کردن جوانان ما هستند که باید روشن گری و تبیین مسائل جوانان را آگاه کنیم و اهداف انقلاب و دستاوردهای آن را برای جوانان روشن کنیم.

حضرت آیت ا... میبدی با اشاره به نامه تاریخی مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا خاطر نشان کرد: این نامه نامه بیداری جوانان کشورهای غربی بود چون اگر این جوانان با علم و مطالعه اسلام از حقایق این دین الهی مطلع شوند کسی نمی تواند آن ها را از این دین جدا کند.

تفکر و استقامت نیاز جامعه اسلامی است

مدیر مدرسه علمیه رضویه گرگان با بیان این که دو چیز برای جامعه اسلامی اساسی است، گفت: تفکر و استقامت نیاز جامعه اسلامی است، زیرا اگر استقامت باشد وتفکر نباشد جهالتی مانند جهالت گروهک داعش رخ می دهد که بسیار خطر ناک است ، بنابراین هم تفکر و هم استقامت برای جامعه اسلامی نیاز اساسی است.

وی با بیان این که باید قدر این انقلاب را بدانیم و جشن های دهه فجر را هر سال باشکوه تر برگزار کنیم، گفت: در کشور ما نعمت امنیت برقرار است و این بالاترین نعمت است که باید قدر آن دانسته شود.

حضرت آیت ا... میبدی در ادامه با بیان این که طلاق در جامعه زیاد شده است گفت: طلاق مساله منفوری است و باید برای کاهش آن اخلاق را در جامعه و مودت را در بین خانواده ها گسترش داد.

در این دیدار حجت الاسلام احمد رضا احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، گزارش کاری از فعالیت های این ستاد ارائه داد و افزود: یکی از برنامه های ستاد دهه فجر استان، دیدار با علما و برجستگان استان است و روسا و اعضای ستاد دهه فجر استان با تعهداتی که دارند در قالب 23 کمیته ، مدیریت برنامه های دهه فجر استان را به عهده دارند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: امسال بیش از 5 هزار برنامه برای ایام دهه فجر تدارک دیده شده است و بالغ بر 900 طرح و پروژه عمرانی در این دهه به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: همچنین در این دهه در 10 مسجد در شهرها و روستاهای استان تبیین فلسفه انقلاب اسلامی را داریم که با حضور علما و سخنرانان برجسته استانی و کشوری برگزار می شود.

دیدار اعضای ستاد دهه فجر گلستان با حضرت آیت الله میبدی

 

دیدار اعضای ستاد دهه فجر گلستان با حضرت آیت الله میبدی

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .