عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاپیتان تیم ملی نوجوانان والیبال کشور عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شد


کاپیتان تیم ملی نوجوانان والیبال کشور عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شد

کاپیتان تیم ملی نوجوانان والیبال کشور عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر  شد 

رسول آقچه لی کاپیتان تیم ملی نوجوانان والیبال کشور به همراه اسماعیل مسافر دیگر عضو تیم ملی والیبال با حضور در جمعیت هلال احمر گنبدکاووس به عضویت سازمان جوانان هلال احمر در آمد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان ، کاپیتان تیم ملی گفت : با توجه به اینکه هلال احمر ،ارگانی است که به مردم در زمینه های مختلف امدادی ، فرهنگی و آموزشی خدمت رسانی می کند عضو این سازمان شدم.

رسول آقچه لی گفت : متاسفانه شهر گنبدکاووس آمار بالایی در بیماری سرطان دارد و در انجمن های پزشکی دنیا هم رتبه بالای در سرطان دارد و هلال احمر استان گلستان در این زمینه خصوصا در بخش پیشگیری ورود خوبی کرده و با تربیت مربی در این بخش میخواهد با برنامه های پیشگیرانه از آمار سرطان بکاهد.

وی گفت : یکی از علائم بروز سرطان ورزش نکردن و نداشتن فعالیتهای ورزشی می باشد امیدوارم بتوانم با عضویت در هلال احمر ، در بخش پیشگیری که همان تشویق مردم به انجام فعالیتهای ورزشی و نیز در بخش کمک به بیماران سرطانی مثمرثمر باشم.

لازم به ذکر است قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۴، قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۱۴ ، ارزشمندترین بازیکن قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۴ ، قهرمانی مسابقات ساحلی نوجوانان آسیا در سال2013 ، عناوین و افتخارات کسب شده رسول آقچه لی می باشد .

کاپیتان تیم ملی نوجوانان والیبال کشور عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر  شد

 

کاپیتان تیم ملی نوجوانان والیبال کشور عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر  شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .