عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » به زودی شاهد خدمات هلال احمر در مرکز سرطان هلال احمر بندرترکمن خواهیم بود


به زودی شاهد خدمات هلال احمر در مرکز سرطان هلال احمر بندرترکمن خواهیم بود

به زودی شاهد خدمات هلال احمر در مرکز سرطان هلال احمر بندرترکمن خواهیم بود

جلسه بررسی رفع موانع برای راه اندازی مرکز کنترل و درمان سرطان هلال احمر با حضور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیرکل اجتماعی استانداری گلستان، فرماندار شهرستان ترکمن، خیرین و مسئولین شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، استان گلستان جزو استان هایی است که آمار ابتلا به سرطان در آن بالاست و وجود مرکزی به عنوان پیشگیری، کنترل و درمان سرطان می تواند کمک های موثری را در این زمینه به مردم ارائه دهد.
در جلسه بررسی موانع راه اندازی مرکز کنترل و درمان سرطان هلال احمر در بندرترکمن، قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: هلال احمر در این مرکز به دنبال کسب سود نیست و هدف آن تماما بر خدمت به مردم معطوف است.
خدمت خالصانه به مردم و برداشتن باری از دوش حوزه درمان استان از ثمرات راه اندازی این مرکز است و ما در کنار درمان استان هستیم، حمایت از هلال احمر در این حوزه به خدمت بهتر به مردم می انجامد.
جلال ایری نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی این مرکز که با کمک خیرین بنا شده به نفع مردم منطقه است، خیرین در صورت انگیزه خدمت بیشتر و موثرتر پیدا می کنند که ثمره ی زحمات خود را ببینند و همه ی ما باید کمک کنیم مرکز پیشگیری، کنترل و درمان سرطان هلال احمر به زودی و برای همیشه شروع به کار کند.
دکتر گلفیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه کرد: علوم پزشکی استان در خصوص امور درمانی بیماران سرطانی دغدغه مند است و تامین پزشک و مسئول فنی برای مرکز سرطان هلال احمر قطعا خواسته ی ماست و با بررسی فرایند و با بکارگیری تمام اختیارات سعی می کنیم این مرکز بسیار خوب راه اندازی شود.
در پایان مقرر شد طی جلسه ای در ابتدای هفته آینده مشکل تخصیص مسئول فنی به این مرکز مرتفع و بعد از آن خدمات پزشکی به مردم شریف آغاز خواهد شد.

به زودی شاهد خدمات هلال احمر در مرکز سرطان هلال احمر بندرترکمن خواهیم بود

 

به زودی شاهد خدمات هلال احمر در مرکز سرطان هلال احمر بندرترکمن خواهیم بود


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .