عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرعامل شرکت آبفا گلستان در برنامه رادیویی روزنه


حضور مدیرعامل شرکت آبفا گلستان در برنامه رادیویی روزنه

 حضور مدیرعامل شرکت آبفا گلستان در برنامه رادیویی روزنه

  به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا گلستان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان بر لزوم رعایت الگوی مصرف آب شرب از سوی مشترکین تاکید کرد.

مهندس محمد هادی رحمتی افزود با اشاره به اینکه برای رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین پیشنهادی را به شوراهای اسلامی شهرهای استان فرستادیم خاطر نشان کرد چنانچه رفتار آحاد جامعه در مصرف آب تغییر نکند و مشترکینی که بالاتر از الگوی مصرف آب شرب مصرف کنند هزینه آن در قبوض آب بهاء محاسبه و اعمال خواهد شد.

وی افزود در صنعت آب وفاضلاب چیزی به نام تولید آب وجود ندارد و فقط تامین آب است که از طریق چاهها ،آبهای تحت الارضی و روخانه ها انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به کاهش بارندگی در سال آبی جاری یادآور شد: بعداز گذر از بحران آب در سال آبی گذشته، تمامی امید مان به سال آبی جاری بود که متاسفانه در سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه بیش از 15 درصد کاهش بارندگی داشتیم.

مهندس رحمتی تصریح کرد با توجه به بحران آب و رشد فزاینده مصرف آب، طرح همیاران آب را در سطح شهرهای استان راه اندازی کردیم و همکاران ما در قالب اکیپ هایی در سطح شهر مستقر شده و در مرحله اول نکات مهم مدیریت مصرف را به مشترکین پر مصرف اعلام نموده و در صورتی که مصرف آب شرب رعایت نشود با مشترک برخورد خواهد شد.

به گفته وی 99 درصد مردم استان از آب شرب بهداشتی برخوادر هستند اما در بخش فاضلاب این رقم 10 درصد بوده و این فاصله 80 درصدی خیلی معنادار است، همه تلاش ما این است در ایامی در خدمت شهروندان استان هستیم این فاصله را کم کنیم.

مهندس رحمتی با بیان این مطلب که تامین آب شهر گرگان از فاصله 40 کیلومتری انجام می شود و با وجود مشکلات عدیده ای که در این مسیر وجود دارد مشاهده شده مشترکین برای شستشوی خودرو ، حیاط و خیابان از آب شرب بهداشتی استفاده می کنند، این امر خارج از عرف بوده و آبی که هدر می رود کفران نعمت است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان خاطر نشان کرد با توجه به افزایش مصرف آب شرب از در روزهای پایانی سال از مشترکین استدعا داریم تا با رعایت مصرف آب شرب همکاران این شرکت را در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان کمک نمایند.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان خاطرنشان کرد متاسفانه درسالهای اخیر اجرای طرح فاضلاب دربخشهایی ازشهرگرگان باتوجه به کمبود وعدم تخصیص بموقع اعتبارات پیشرفت مطلوبی نداشته ودربعضی ازمناطق پرترافیک که مجوزهای لازم صادر نمیشد با همکاری و مساعت های شهردار گرگان مشکلات مرتفع شده و امیدواریم در سال 94 این نقاط انفصالی انجام شود.

معاون عمرانی استانداری گلستان در این برنامه گزارش کاملی از ماده 11 قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب ارائه نمود و خاطر نشان کرد تمام زیرساختهای طرح جامع شهرهای استان آماده شده است و اگر بخواهیم شهری پویا و توانمند داشته باشیم باید هزینه های توسعه خدمات شهری را بپردازیم.

مهندس مروتی افزود با توجه به هزینه های سنگینی که برای تامین آب شرب انجام می شود از مردم استدعا داریم تا در این ایام مصرف آب شرب را عایت کنند تا همکاران ما در شرکت آب وفاضلاب در توزیع حقوق شهروندی با مشکلی روبه رو نشوند.

وی در پایان از تلاشها وزحمات مدیرعامل و پرسنل شرکت آب وفاضلاب به جهت مدیریت در تامین و توزیع آب شرب و بهداشتی در روزهای پایانی سال قدردانی کرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1056
  • کد خبر : 7288