عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استان گلستان رتبه دوم كشور را در تحويل واحدهاي مسكن مهر دارد

معاون عمرانی استاندار:

استان گلستان رتبه دوم كشور را در تحويل واحدهاي مسكن مهر دارد

استان گلستان رتبه دوم كشور را در تحويل واحدهاي مسكن مهر دارد

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار گلستان گفت: این استان در ساخت و ساز مسکن مهر رتبه پنجم کشور و در تحویل واحدها رتبه دوم را دارد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس" رضا مروتي" عصر چهارشنبه در آیین بهره برداری متمرکز پنج هزار و 380 واحد مسکن مهر استان گلستان در شهرستان علی آبادكتول افزود: امروز با تلاش و همکاری مردم و پیمانکاران 74 درصد پروژه های مسکن مهر استان گلستان افتتاح شده که این میزان افتتاح نشان از همکاری مردم در این طرح است.

به گفته وي، در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی که در همه کشورهای همسایه در حال تخریب مسکن مردم هستند امروز در ذیل توجهات رهبر فرزانه انقلاب و در سایه امنیت جمهوری اسلامی شاهد افتتاح مرتب و روزافزون پروژه‌های عمرانی در سطح کشور هستیم.

مروتی افزود: موضوع مسکن‌دار شدن مردم یکی از دغدغه‌های دولت‌های مختلف و دولت تدبیر و امید بوده است قول‌هایی که از سوی دولت‌ها به مردم وعده داده شد به عنوان یک اصل اساسی «صداقت در عمل، صداقت در گفتار و صداقت در اجرا» سرلوحه کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تلاش کرد با عمل به تعهدات دولت گذشته، پروژه‌هایی را که برای مردم در اولویت است در دستور کار خود قرار دهد.

مروتي، نقش مردم را در پیشبرد برنامه‌ها مهم خواند و خاطرنشان کرد: توان مالی که در حال حاضر در بدنه دولت وجود دارد پاسخگوی اجرای پروژه‌ها نیست و همکاری مردم می‌تواند نقشه راه برای افتتاح پروژه‌های مسکن مهر باشد.

معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: روش‌های جدید، جایگزین ادامه فعالیت در حوزه مسکن‌دار شدن مردم شده تا بیشترین بهره‌وری در این حوزه اتفاق بیفتد.

مروتی گفت: در پروژه‌هایی که به صورت سه‌جانبه و خودمالکی صورت گرفت بیشترین میزان بهره‌برداری را در استان گلستان داشتیم.

پروژه 504 واحدی سایت امام خمینی(ره( شهرستان علی آباد کتول در بلوک های سه، چهار و پنج طبقه با زیربنای هر واحد 75 تا 85 مترمربع به صورت خودمالکی و در قالب تفاهم نامه سه جانبه ساخته شده است.

پنج هزار و 380 واحد مسکن مهر استان گلستان که در شهرهای بالای 25 هزار نفر ساخته شده است امروز در شهرستان های گرگان، علی آباد، آزاد شهر، آق قلا، بندر ترکمن، کردکوی، کلاله و مینودشت به بهره برداری رسید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .