عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین بهره برداری متمرکز پنج هزار و 380 واحد مسکن مهر استان گلستان انجام شد

باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی :

آیین بهره برداری متمرکز پنج هزار و 380 واحد مسکن مهر استان گلستان انجام شد

آیین بهره برداری متمرکز پنج هزار و 380 واحد مسکن مهر استان گلستان با حضور آقای مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار در شهرستان علی آبادکتول برگزار گردید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار روز چهارشنبه 13 اسفند در حاشیه بازدید از سایتهای مسکن مهر استان در سعدآباد گرگان و همچنین علی آباد در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد : هم اکنون پنج هزار و 380 واحد مسکن مهر استان در شهرهای بالای 25 هزار نفر شامل شهرستان های گرگان، علی آباد، آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، کردکوی، کلاله و مینودشت آماده افتتاح است و اجرا شده است.

رضا مروتی گفت: طبق برنامه این تعداد واحد به صورت یکجا و متمرکز در شهرستان علی آبادکتول افتتاح می شود.

رضا مروتی افزود: امروز شاهد به بهره داری رسیدن 74 درصد پروژه های هدفگذاری شده مسکن مهر در سطح استان گلستان هستیم که با ارزش گذاری و همکاری مردم و ازخودگذشتگی پیمانکاران حاصل شده است.

مروتی تصریح کرد: در پروژه‌هایی که به صورت سه‌جانبه و خودمالکی صورت گرفت بیشترین میزان بهره‌برداری را در استان گلستان داشتیم.

وی افزود: این واحدها در قالب 21 پروژه اعم از تفاهمنامه سه جانبه و طرح های 99 ساله و خودمالکین و در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان ساخته شده اند که چهار هزار و 103 واحد از این تعداد جزو طرح های خودمالکین و یکهزار و 277 واحد در بخش 99 ساله و تفاهمنامه سه جانبه هستند.

 وی افزود: میزان اعتباری که برای ساخت و بهره برداری این واحدها صرف شده، بیش از یک هزار و 245 میلیارد ریال می باشد.

 مروتی با بیان اینکه دیگر واحدهای باقیمانده مسکن مهر تا پایان سال 94 اتمام و تحویل خواهد شد.خاطرنشان کرد: سـاخت 51 هزار و 163 واحد مسـکن مهر در بخش دولتی، سه جانبه، تعاونی و خودمالکی برای استان گلستان تعریف شده بود که تاکنون 31 هزار و 656 واحد تحویل متقاضیان شده است.

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 985
  • کد خبر : 6962