عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۷۴ درصد طرح‌های مسکن مهر در استان گلستان تحويل شده است

مديرکل راه و شهرسازي:

۷۴ درصد طرح‌های مسکن مهر در استان گلستان تحويل شده است

۷۴ درصد طرح‌های مسکن مهر در استان گلستان تحويل شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: تاكنون 37 هزار و 620 واحد مسکن مهر در گلستان افتتاح شده که برابر با 74 درصد طرح‌های مسکن مهر استان است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس" علي بخش رستمي" عصر چهارشنبه در آیین بهره برداری متمرکز پنج هزار و 380 واحد مسکن مهر استان گلستان در شهرستان علی آبادكتول بيان داشت: خداي بزرگ را بي نهايت شاكريم كه به همه ما اين توفيق را عنايت فرمود كه براي بهترين مخلوقش يعني انسان از شريف ترين قشر جامعه انساني يعني نيازمندان به حمايت و كمك، در جهت تامين اساسي ترين نياز او يعني مسكن خدمت كنيم و اثرگذار باشيم.

وي افزود: ساخت 51 هزار و 171 واحد مسکن مهر در سال 86 براي استان گلستان تعریف شده بود که تنها 26 درصد آن باقی‌مانده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار داشت: از این 26 درصد واحد مسکن مهر باقی مانده، 20 درصد آن متقاضی دارد كه اميد است با همت مردم، دولت و بانك هاي عامل حداكثر تا پایان سال 94 به پایان برسند.

رستمی با بيان اينكه آنچه در اين مرحله از نتايج تلاش همه خدمتگزاران و دست اندركاران اعم از همكاران بخش دولتي، پيمانكاران و سازندگان و همكاري و مساعدت خود مردم و متقاضيان و مشاركت كنندگان در امر ساخت و ساز مسكن مهر به ثمر رسيده، افتتاح پنج هزار و 380 واحد ساختمان مسكن مهر با رقم سرمايه گذاري حدود 2500 ميليارد ريال مي باشد.

رئيس شوراي مسكن گلستان گفت: 1500 میلیارد ریال از سرمايه گذاري واحدهاي مذكور از محل سهم دولت با تسهیلات بانکی و يكهزار ميليارد ريال ديگر با مشاركت مردمي و سهم آورده مردم به طور متمركز در شهر علي آباد كتول و سايت حضرت امام (ره) و در 9 شهر بالاي 25 هزار نفر جمعيت استان افتتاح مي شود.

رستمي با بيان اينكه هم اينك استان گلستان در افتتاح و واگذاري پروژه هاي به مردم در جایگاه پنجم کشور قرار دارد و گفت: اين در حالي است كه در سال 92 رتبه استان در اين بخش، 22 بوده و امتياز كنوني در نتيجه همكاري مردم، مشاركت آگاهانه آنها در پرداخت سهم آورده خودو اعتمادشان به خدمتگزاران آنان كسب شده است.

 در اين آيين كه با حضور قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر، معاون عمراني استاندار گلستان و شماري از مسوولان استاني و كشوري برگزار شد، به طور نمادين كليد تعدادي از واحدهاي مسكوني به صاحبان آنها تحويل شد.

بازديد از پروژه هاي مسكن مهر سعد آباد گرگان و پروژه 112 واحدي شهرستان آزادشهر از برنامه هاي ديگر سفر يكروزه مهندس مهرآبادي قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر به استان گلستان بود.

پروژه 504 واحدی سایت امام خمینی(ره( شهرستان علی آباد کتول در بلوک های سه، چهار و پنج طبقه با زیربنای هر واحد 75 تا 85 مترمربع به صورت خودمالکی و در قالب تفاهم نامه سه جانبه ساخته شده است.

پنج هزار و 380 واحد مسکن مهر استان گلستان که در شهرهای بالای 25 هزار نفر ساخته شده است امروز در شهرستان های گرگان، علی آباد، آزاد شهر، آق قلا، بندر ترکمن، کردکوی، کلاله و مینودشت به بهره برداری رسید.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .