عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزايش قيمت در بازار نداشتيم

قائم مقام ستاد استاني هدفمندی يارانه ها:

افزايش قيمت در بازار نداشتيم

علی مرگدری با اشاره به بازديدهاي مختلف از شهرستان هاي استان، اظهار كرد: بر اساس گزارشاتي كه از سازمان بازرگاني و ديگر سازمان هاي مربوطه دريافت شد، مجموع گزارشات، شرايطي آرام و بدون افزايش قيمت در بازار را نشان مي دهد.
معاون برنامه ريزي استانداري گلستان در حاشيه جلسه ستاد هدفمندي يارانه ها در گفتگو با خبرنگاران گفت: در بحث كالاهاي اساسي مردم ورود پيدا كرده ايم و جز شايعاتي كه در خصوص قيمت و توزيع روغن نباتي در بازار به وجود آمده بود، مشكل ديگري وجود نداشت.
علي مرگدري با بيان اينكه پيگيري هاي جدي تري در راستاي حفظ حقوق مردم و عدم تضييع حق آن ها صورت گيرد، افزود: در اين راستا نيروها از ابراز برخوردهاي تحكمي پرهيز كنند و با بروز برخوردهايي اصلاحي و هدايتي، تاثير گذاري بيشتر داشته باشند.
وي خاطرنشان كرد: در صورت بروز مشكل و يا مشاهده تخلف، شهروندان مي توانند با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت تماس گرفته و مشكلات را درميان بگذارند.
سياست عمومي دولت بر تثبيت قيمت ها است.
قائم مقام رئيس ستاد استاني هدفمند كردن يارانه ها خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه سياست عمومي دولت بر تثبيت قيمت ها است، بايد سعي شود ترجيحاً جلوي افزايش قيمت ها گرفته شود و يا در صورت انجام، منطقي اعمال شود.
وي با اشاره به ارائه مصوباتي از سوي دولت، گفت: اجراي بيمه خدمات درماني جامع روستايي از ابتداي ارديبهشت ماه و تشكيل جلسه شوراي عالي اشتغال با شش مصوبه مانند پرداخت تسهيلات يارانه اي براي پروژه هاي نيمه تمام و حفظ اشتغال جديد و نوسازي از اقدامات دولت در راستاي طرح هدفمندي يارانه ها است.
مرگدري در خصوص نگراني مردم در مورد گران شدن حامل هاي انرژي و آب و برق، اظهار داشت: نگراني مردم به حق است، اما با توجه به سياست هاي اعمال تدريجي دولت در اين خصوص، با توجه به اينكه اكنون آب و برق و حامل هاي انرژي به غير از بنزين و گازوئيل افزايش پيدا كرده است، اما مردم آن را احساس نكرده اند.
معاون برنامه ريزي استاندار گلستان ادامه داد: سعي دولت بر اين است تورم تا پايان سال بيش از ۲۵ درصد نباشد، كه در اين صورت بايد كاهشي حدود ۱۲ درصدي در تورم موجود داشته باشيم كه اين مهم نيز نيازمند مشاركت همه جانبه عموم جهت سريعتر و بهتر رسيدن به هدف است.
قائم مقام رئيس ستاد استاني هدفمند كردن يارانه ها تصريح كرد: در صورت تخصيص منابع، گردش مالي نيز به وجود خواهد آمد كه به دنبال آن شاهد تاثيرگذاري مطلوب بر بازار و اقتصاد خواهيم بود.
وي خاطرنشان كرد: پيش بيني و تشكيل كارگروه ها توسط دولت در سطح ملي، در جهت حفظ منافع ملي و عمومي است كه به مسائل مربوطه رسيدگي شود.

تأیید کننده خبر : jafari
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1268
  • کد خبر : 544