عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگاه محتوايی به زندگی و اهداف بزرگان دين و دولت، انسان را به موفقيت می رساند

مديرکل راه و شهرسازی گلستان:

نگاه محتوايی به زندگی و اهداف بزرگان دين و دولت، انسان را به موفقيت می رساند

نگاه محتوايی به زندگی و اهداف بزرگان دين و دولت، انسان را به موفقيت می رساند

مدیرکل راه وشهرسازی گلستان گفت: نگاه به محتوای زندگی ائمه اطهار و اهداف دولتمردانی که به تبرک آنان، مقاطعی در تقويم به نام آنان نامگذاری می شود، انسان را در زندگی فردی و اجتماعی به موفقیت می رساند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علی بخش رستمی" روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه کرامت، هفته دولت، روز کارمند و تقدير از بازنشستگان اداره کل، افزود: نباید این موقعیت ها و ایام فقط در حد شنیداری و یادآوری های ساده و زودگذر باقی بماند بلکه یادآوری این تذکره ها و روزها که برگرفته از سخنان آن بزرگان است، باید ما را به عمق و ابعاد مختلف زندگی و اهداف خدمات رسانی این عزیزان رهنمون سازد.

وی، تقارن دهه کرامت را با هفته دولت، سعادتی براي حرمت و ارج نهادن به ارزش های بزرگان دین و دولت و الگوقراردادن شيوه زندگي و اهداف آنان در زندگي فردي و اجتماعي ما انسان ها دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهاركرد: هفته دولت فرصتي براي ارج نهادن به خدمات شهیدان رجایی و باهنر و دولتمردانی است که در مقاطع اول انقلاب با تلاش خالصانه و ایثارگری های خود در راستای نیت خدمت به مردم جامعه و اهداف انقلابی خود تا مرحله شهادت و بر طبق اخلاص نهادن جان خویش، پیش رفتند.

رستمی ادامه داد: نامگذاری ایام هفته دولت به عناوین مختلف از جمله سومین روز این هفته به نام "دولت، فرهنگ و هنر– تدبیر و امید" بیانگر این است که برای موفقیت در کاری، توام شدن تصمیم، اراده و صبر، انسان را به موفقیت می رساند.

به گفته وی، نامگذاری این ایام، علاوه بر یادآوری آن ایثارگری ها، عشق به مردم، دین باوری و رفتار انقلابی دولتمردان در جهت حمایت از مظلومان و محرومان؛ برای تداوم راه آن بزرگان نیز می باشد.

وی، مهمترین هدف خدمتگزاران دولت را، رضایت مردم و ارباب رجوع دانست و بر شکل گیری ذهنیتی مثبت هنگام مراجعه مردم به دستگاه اجرايي و درخواست مطالبات خود، تاکید کرد.

به گفته رستمی، در هنگام ارائه خدمت به ارباب رجوع باید مدبرانه و با صبر و طمانینه، صداقتمان را به منصه ظهور برسانیم.

امام جماعت راه و شهرسازی گلستان نیز طی سخنانی در این مراسم، گفت: براساس روایات موجود، دستيابي به حقیقت وجود امام رضا (ع)، امنیت، آرامش و حیات امت مسلمان و جامعه بشری را به دنبال دارد به طوری که خداوند نیز در وجود او، عدالت، رحمت و رافت را آشکار کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین"رضا قلم زن"، ویِژگی منحصر به فرد علی ابن موسی الرضا(ع) را، رضایت و خشنودی خداوند، رسول خدا،ائمه اطهار، دوستان و دشمنان وي از ایشان بيان كرد.

در پايان اين مراسم از 15 بازنشسته اداره كل طي هفته دولت پارسال تا هفته دولت امسال و همچنين، دو برنده مسابقات فرهنگي نماز تقدير شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .