عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل ومسئولین بهزیستی با خانواده شهداءبه مناسبت گرامیداشت هفته دولت


دیدار مدیرکل ومسئولین بهزیستی با خانواده شهداءبه مناسبت گرامیداشت هفته دولت

دیدار مدیرکل ومسئولین بهزیستی با خانواده شهداءبه مناسبت گرامیداشت هفته دولت

صبح دیروز مصادف با پنجمین روز هفته دولت،درمراسمی بمنظور قدردانی از مقام شامخ شهدا وتکریم خانواده شهیدان ،مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق هیئتی متشکل ازمعاونین ومسئولین این اداره کل ضمن حضور درمنزل خانواده معزز شهدا با اهداء لوح تقدير و هداياي از آنان تجليل و قدرداني نمودند.

مدیرکل بهزیستی استان دراین مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت باشعار:« اقدام و عمل، ملت-دولت؛ امیدوار و استوار» ویاد وخاطرشهیدان رجایی وباهنر گفت: برای ما افتخار است که در این هفته با خانواده شاهد دیدار داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد:احیاء حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان و جدیت در امور فرهنگ خانواده‌های شاهد از مهمترین اهداف این دیداراست.

رحمانی ضمن تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطرشهیدان رجایی وباهنر افزود: خانواده شهدا حق بسیاری بر ما دارند و احترام و تکریم آنها و بویژه خانواده این عزیزان، بستری برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ضمن تاكيد بر ضرورت تكريم و سركشي از خانواده ي معظم شهدا و ايثارگران افزود: مسئولین بهزیستی ديدار با خانواده ي معظم شهدا و تلاش براي رفع مشكلات آنان را وظيفه ي خود مي دانند.

ایشان همچنین با اعلام اينكه شهدا براي ما عزت و آبرو دادند افزود:اکنون وظیفه همه ی ماست كه با حضور در تمامي صحنه هاي مختلف جامعه نگذاريم خون شهدا پايمال شود.

دیدار مدیرکل ومسئولین بهزیستی با خانواده شهداءبه مناسبت گرامیداشت هفته دولت


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بهزیستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ابطحی
  • بازدید : 647
  • کد خبر : 24478