عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واگذاری ارائه کلیه خدمات به مشترکین در شهرستان گرگان به دفاتر پیشخوان دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان خبر داد :

واگذاری ارائه کلیه خدمات به مشترکین در شهرستان گرگان به دفاتر پیشخوان دولت

واگذاری ارائه کلیه خدمات به مشترکین در شهرستان گرگان به دفاتر پیشخوان دولت

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: برای اولین بار درکشور، ارائه کلیه خدمات به مشترکین آب و فاضلاب روستایی در امور آبفار شهرستان گرگان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار گردید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان مهندس شکیبافر مدیرعامل این شرکت گفت : در راستای ارتقای دولت الکترونیک ، شفاف سازی ارائه خدمات ، سرعت در پاسخگویی، عدم حضور مشترک در شرکت و جلوگیری از رفت و آمد ها ، کلیه خدمات امور مشترکین امور آبفار شهرستان گرگان از طریق دفاتر پیشخوان دولت به صورت الکترونیکی انجام می گردد.

مهندس شکیبافر خدمت به روستائیان عزیز را افتخاری بس عظیم دانست و گفت : با هدف ارتقای دولت الکترونیک و ارائه خدمات به مردم روستاهای استان بخشی از خدمات در حوزه مشترکین در دیگر شهرهای استان نیز به دفاتر پیشخوان دولت نیز واگذار شده است

ایشان افزودند : درخواست انشعاب ، تغییر نام ، تعویض کنتور ، تغییر ظرفیت ، تغییر کاربری ، اعلام کارکرد کنتور و پی گیری قبوض آب بهای پرداختی از جمله خدماتی می باشد که در دفاتر پیشخوان دولت بدون نیاز به حضور مشترکین امور آبفار شهرستان گرگان انجام می گیرد .

وی اظهار داشت : همچنین مشترکین شرکت آبفار استان می توانند با مراجعه به پورتال شرکت آب و فاضلاب روستایی استان www.golestanabfar.ir و ورود به سامانه خدمات الکترونیکی مشترکین با وارد نمودن شماره شناسایی مندرج در قبوض و کد پستی مشترک از سایر خدمات امور مشترکین این شرکت استفاده نمایند.

وی در پایان افزود : در حال حاضر بالغ بر 211 هزار مشترک در 820 روستای استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان برخوردار می باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .