عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واگذاری ارائه کلیه خدمات به مشترکین روستایی در 8شهرستان به دفاتر پیشخوان دولت


واگذاری ارائه کلیه خدمات به مشترکین روستایی در 8شهرستان به دفاتر پیشخوان دولت

واگذاری ارائه کلیه خدمات به مشترکین روستایی در 8شهرستان به دفاتر پیشخوان دولت

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: ارائه کلیه خدمات به مشترکین آب و فاضلاب روستایی در امور آبفار شهرستان های گرگان ، بندرگز ، کردکوی ، گنبد ، مراوه تپه ، بندرترکمن ، علی آباد و کلاله به دفاتر پیشخوان دولت واگذار گردید .

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان مهندس شکیبافر مدیرعامل این شرکت گفت : در راستای ارتقای دولت الکترونیک ، شفاف سازی ارائه خدمات ، سرعت در پاسخگویی، عدم حضور مشترک در شرکت و جلوگیری از رفت و آمد ها ، کلیه خدمات امور مشترکین امور آبفار شهرستان های گرگان ، بندرگز ، کردکوی ، گنبد ، مراوه تپه ، بندرترکمن ، علی آباد و کلاله از طریق دفاتر پیشخوان دولت به صورت الکترونیکی انجام می گردد .

 مهندس شکیبافر خدمت به روستائیان عزیز را افتخاری بس عظیم دانست و گفت : با هدف ارتقای دولت الکترونیک و ارائه خدمات به مردم روستاهای استان بخشی از خدمات در حوزه مشترکین در دیگر شهرهای استان نیز به دفاتر پیشخوان دولت نیز واگذار شده است

 ایشان افزودند : درخواست انشعاب ، تغییر نام ، تعویض کنتور ، تغییر ظرفیت ، تغییر کاربری ، اعلام کارکرد کنتور و پی گیری قبوض آب بهای پرداختی از جمله خدماتی می باشد که در دفاتر پیشخوان دولت بدون نیاز به حضور مشترکین انجام می گیرد .

 وی اظهار داشت : همچنین مشترکین شرکت آبفار استان می توانند با مراجعه به پورتال شرکت آب و فاضلاب روستایی استان www.golestanabfar.ir و ورود به سامانه خدمات الکترونیکی مشترکین با وارد نمودن شماره شناسایی مندرج در قبوض و کد پستی مشترک از سایر خدمات امور مشترکین این شرکت استفاده نمایند .

 وی در پایان افزود : در حال حاضر بالغ بر 212 هزار مشترک در 820 روستای استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان برخوردار می باشند


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .