عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شفاف‌سازی مالی ویژگی‌ مهم اقتصاد مقاومتی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان تأکید کرد؛

شفاف‌سازی مالی ویژگی‌ مهم اقتصاد مقاومتی

شفاف‌سازی مالی ویژگی‌ مهم اقتصاد مقاومتی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: نظارت دقیق و شفاف‌سازی مالی از ویژگی‌های مهم و اساسی اقتصاد مقاومتی است و بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب این امر باعث رونق و توسعه استان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی ودارایی گلستان، اولین جلسه ذیحسابان و مدیران امور مالی دستگاههای اجرایی استان در سال 1395 با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان و معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان و ذیحسابان و مدیران امورمالی دستگاههای اجرایی در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

داود طبرسا مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان ضمن اشاره به فرامین مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 95 تحت عنوان"اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" این عنوان را بهترین تدبیر و شعار اعلام داشته و گفت: ذیحسابان دستگاههای اجرایی بایستی در قالب یک برنامه اجرایی و بارعایت دقیق قوانین و مقررات مدیریت نقدینگی رابه بهترین شکل ممکن به اجرا درآورند.

 وی همچنین ضمن ارائه راهنمایی های لازم به ذیحسابان در زمینه انضباط مالی در کلیه دستگاههای اجرایی استان ویادآوری وظایف نظارتی شان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بکارگیری کامل نظام حسابداری تعهدی و تقویت ساختار کنترلهای داخلی و ارائه بموقع صورتحسابهای دریافت و پرداخت مصرف صحیح اعتبارات جهت وصول به اهداف از پیش تعیین شده را مساله اساسی اجرای بودجه عنوان نمود و ذیحسابان و مدیران امور مالی را بر جلوگیری از انجام هزینه های غیر ضرور ترغیب کرد.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان برگزاری اینگونه نشست‌ها را در راستای تبادل اطلاعات و ایجاد فهم مشترک از اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها ضروری دانست ،تا بتوانیم در سایه خرد جمعی، گام‌های خوب و تأثیر‌گذاری برداریم.

 در خاتمه طبرسا بر اهمیت ویژه تعامل ، همفکری و مشورت با دستگاههای نظارتی در اجرای قوانین و مقررات اشاره نمودو از تلاش مجموعه معاونت نظارت مالی وکلیه همکاران ذیحساب در طول سال 94 تقدیر و تشکر نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .