عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیاز به حمایت همه جانبه از افزایش درآمدهای استانی مرتبط با آب در چارچوب مقررات

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با مدیر کل اقتصاد و دارایی استان عنوان کرد:

نیاز به حمایت همه جانبه از افزایش درآمدهای استانی مرتبط با آب در چارچوب مقررات

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با مدیر کل اقتصاد ودارایی استان اظهار کرد: در چارچوب مقررات، حمایت همه جانبه از افزایش درآمدهای استانی مرتبط با آب از موارد مورد لزوم است.
مهندس سید محسن حسینی در این دیدار که با حضور برخی معاونین و مدیران انجام شد، گفت: بر اساس قوانین ، آب از مشترکات و متعلق به همه ایرانیان است و مصرف کنندگان از آب، در قالب مقررات، بهای آب مصرفی خود را به خزانه بیت المال می پردازند و بودجه حاصل از آن صرف مدیریت منابع آب می شود.
وی با تشکر از اداره کل امور اقتصاد ودارایی استان، بویژه رئیس خزانه معین استان و  ذیحسابان، گفت: همکاری های این اداره کل در زمینه تخصیص و هزینه کرد اعتبارات عمرانی بویژه اسناد و اوراق تخصیصی ، موجب روان شدن انجام پروژه های عمرانی تحت مدیریت شرکت می شود.
مدیر کل اقتصاد و دارایی استان در این دیدار ، شرکت آب منطقه ای را از دستگاههای بزرگ و منظم استان در زمینه مالی دانست و برای سرپرست شرکت آرزوی موفقیت کرد.
داود طبرسا ابراز امیدواری کرد با فرهنگ سازی ، شفاف سازی و اقدامات و تمهیدات بیشتر از جمله سرمایه گذاری های وسیعتر برای توسعه استان، میزان دریافت مالیاتها و سایر حقوق دولتی افزایش یابد و در راستای رفاه عمومی به مصرف برسد.
وی تلاش بیشتر دستگاههای اجرایی در زمینه جذب به موقع اعتبارات عمرانی سال مالی جاری را خواستار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .