عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خانواده های شهدا و ایثارگران حافظ ارزش های معنوی جامعه هستند


خانواده های شهدا و ایثارگران حافظ ارزش های معنوی جامعه هستند

 رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور در یادواره شهدای روستای کیاسر گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران حافظ ارزش های معنوی جامعه هستند.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، ابراهیم باقری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بندر گز از برگزاری یادوراه شهدای کیاسر با جمعیتی بیش از 5 هزار نفر وباحضور پرشور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مردم ولایتمدار و مسئولین شهرستانی بهشهر،گلوگاه،بندرگز و گرگان خبرداد.

سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور و از یادگاران 8 سال دفاع مقدس گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حافظ ارزش های معنوی جامعه ما هستند، اگر این رشادت و مردانگی و ازخود گذشتگی این دلیرمردان نبود امروز ما این جایگاه والا را در منطقه نداشتیم .

وی ضمن بازگو نمودن خاطرات دفاع مقدس به خاطرات سردار شهید تهرانی مقدم پرداخت و در ادامه با تقدیر و تشکر از مسئولین برگزار کننده این یادواره،یادواره کیاسر را بعنوان یک کنگره ملی در سطح کشور یاد کرد.

این روستا در دوران دفاع مقدس 11 شهید تقدیم نظام جمهوری کرده است که در این مراسم از خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل و با مداحی و نمایش های متنوع با موضوعات زندگی نامه ائمه اطهار و دفاع مقدس به پایان رسید .

لازم به ذکر است این یادواره به مدت 6 روز از مورخ هفدهم مردادماه 95 لغایت بیست و دوم مرداد ماه95 و با موضوعات زیارت قبور شهدا واقع درروستای کیاسر، دیدار از خانواده های شهدا ، معرفی شهید شاخص ، برنامه های رزمی سال تنگه هرمز و خلیج فارس، برنامه زنان و انقلاب و حضور عمومی و جهادی مردم در قیام تبلیغی و فرهنگی برگزار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .