عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسدارن در یادواره مهترکلاته شهرستان کردکوی


حضور مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسدارن در یادواره مهترکلاته شهرستان کردکوی

 در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر و میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) یادواره شهدای روستای مهتر کلاته شهرستان کردکوی استان گلستان برگزار شد.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، پنجشنبه سی ام اردیبهشت ماه 95، نهمین يادواره 26 شهید روستای مهتر کلاته در محل سالن ورزشی آن روستا با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ، سردار پاسدار کمیل کهنسال مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ، مدیران ارشد استانی ، جمعی از علماو خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

دراین مراسم سردار کهنسال فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خاطر نشان کرد: اهداف برگزاری چنین یادواره های برای شهدای گرانقدر این است که ما راه را گم نکنیم و در مرحله دوم این است ، ببینیم در کجا هستیم و آیا در مسیر شهدا قرار داریم یا خیر .

وی افزود: اوج نقطه ایثار و فداکاری در قالب شهادت تجلی پیدا می کند و شهدا برای حفظ ارزش های انسانی ، اسلام و قرآن و اهل البیت (ع) جان خود را فدا کردن تا کسی جرات طمع و تجاوز به کشور اسلامی ما را نداشته باشد .

سردار کهنسال تصریح کرد: فرهنگ ایثارو شهادت از برترین ارزش های معنوی فرهنگ اسلامی است و در تثبیت استقلال و هویت دینی و ملی نقشی بی بدیل دارد و تبلور این ارزش ها در جوانان شوری را ایجاد کرده است که در دفاع از حریم اهل بیت (ع) صف کشیده اند و سر از پا نمی شناسند و مشتاق شهادتند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .