عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دفاع مقدس مدرسه ایثار و معنویت بود


دفاع مقدس مدرسه ایثار و معنویت بود

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه دفاع مقدس مدرسه ایثار و معنویت بود اظهار کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و خاک میهن عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان عنوان کرد: خانواده های معظم شاهد و ایثارگراز ارزش‌های معنوی انقلاب هستند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهدا است.
وی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است که باید به نحو شایسته خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را که سرمایه ارزشمند و معنوی نظام اسلامی هستند تکریم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.
این مقام مسئول ادامه داد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند.
وی بر لزوم معرفی بیش از پیش سیره شهدا تاکید کرد و افزود: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی است مغتنم تا بیش از گذشته ارزش های این واقعه بزرگ را برای نسل امروز تبیین نموده و آینده نظام اسلامی را تضمین نماییم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .