عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر جدید حراست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان معرفی شد


مدیر جدید حراست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان معرفی شد

یحیی نسرکانی به عنوان مدیر جدید حراست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان معرفی شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، مراسم معارفه مدیر حراست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان با حضور الفت ، مدیر کل حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت ،مهندس قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گلستان ، صفری مدیر کل حراست استان، اعضای شورای هم خانواده صنعت ،معدن و تجارت ،معاونین و روسای ادارات در سالن جلسات ساختمان شهید دوانلو برگزار شد.

 مهندس قوانلو در این جلسه گفت : حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشرافی که به مجموعه دارد می‌تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گلستان افزود: وظیفه نیروی انسانی، رسیدن به اهداف سازمانی است و وظیفه حراست حفظ سلامت نیروی انسانی است.

 وی گفت: حراست در قلب تشکیلات یک سازمان وجود دارد و وظیفه خطیر مراقبت از سلامت اجزای ریز و درشت آن تشکیلات را در برابر اقسام انحراف‌های موجود به عهده دارد.

 مهندس قوانلو یادآور شد: حراست از طریق ارتباط گسترده با حوزه‌های مختلف در جلب همکاری و همراهی معاونان، مشاوران، کار‌شناسان و همکاران با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب در جهت تحقق اهداف شرکت تلاش کند.

در پایان یحیی نسرکانی به عنوان مدیر جدید حراست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان معرفی و از علی مقصودلو به پاس تلاش در این مجموعه با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 4492
  • کد خبر : 3419