عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه شورای مدیران سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان برگزار شد


اولین جلسه شورای مدیران سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان برگزار شد

 اولین جلسه شورای مدیران سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان با حضور مهندس قوانلو رئیس سازمان ،معاونین ،رؤسای ستادی و ادارات شهرستانی در محل سالن جلسات ساختمان دوانلو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان ، مهندس قوانلو ضمن تبریک سال جدید به همکاران گفت: خوشبختانه سال گذشته را به خوبی پشت سر گذاشتیم که این مهم را مرهون تلاش تمامی همکاران در سطح سازمان و ادارات شهرستان هستیم .

 وی با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده ،بیان داشت : وقتی همدلی و همگرائی محقق می شود که همه افراد یک مجموعه هر آنچه که در توان دارند را برای تحقق اهداف مجموعه سازمانی خود به کار گیرند.

 مهندس قوانلو از معاونین و روئسای ادارات شهرستان خواست تا با برنامه ریزی توام با تلاش و تحقیق ، فعالیتهائی که در سال جدید پیش رو دارند را انجام داده و از نیروی انسانی که از سرمایه های عظیم سازمانی به حساب می آیند به بهترین شکل ممکن استفاده کنند .

 رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به مشکلات و دغدغه های کارمندان ،تاکید کرد: توجه ویژه به خواسته های منطقی و قانونی همکاران باید همیشه در دستور کار قرارگیرد و مسئولین سازمان در جهت رفع موانع و مشکلات تلاش مضاعف داشته باشند. .

 وی در پایان سالی سرشار از عشق ومحبت ، صفا و صمیمیت ، همدلی و همگرائی فکری وعملی برای همه همکاران آرزو کرد .

 لازم به ذکر است در این جلسه معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی به ارائه نقطه نظرات، دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداخته که رئیس سازمان متناسب با هر موضوع توضیحات لازم را ارائه نمود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 984
  • کد خبر : 7565