عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه اشتغال بانوان


امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه اشتغال بانوان

امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه اشتغال بانوان

تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با هدف تعامل و هم افزایی دانش و منابع برای ایجاد اشتغال پایدار ، حمایت از ایجاد فرصتهای کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه زنان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، با حضور مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و غفاری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ، تفاهم نامه همکاری مشترک دو دستگاه با هدف حمایت از ایجاد فرصتهای کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه زنان و حمایت از افراد توانمند و کارآفرین واجد شرایط در ایجاد کسب و کارهای ارزش آفرین منعقد شد.

مازندرانی در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه این تفاهم نامه با هدف همکاری های فی مابین در زمینه حمایت از بانوان انجام شد، گفت: تعامل و هم افزایی دانش و منابع برای ایجاد اشتغال پایدار ، حمایت از ایجاد فرصتهای کسب و کار و اشتغال پایدار در حوزه زنان و حمایت از افراد توانمند و کارآفرین واجد شرایط در ایجاد کسب و کارهای ارزش آفرین با رویکرد تکمیل و توسعه زنجیره ارزش محصول و فعالیت شبکه ای بازار محور خرد و کوچک از موضوعات مطرح در این تفاهم نامه است.

وی اعطای تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط معرفی شده از سوی دفتر امور بانوان و خانواده بر اساس شیوه نامه را از موضوعات مطرح شده در تفاهم نامه عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: شناسایی افراد توانمند و اثر بخش درجهت اجرای طرح مشاغل خانگی با اولویت طرحهای پشتیبان و مستقل و شناسایی پتانسیلها ، مزیت ها و توانمندیهای مناطق در سطح استان بخصوص مناطق  روستایی و مناطق مرزی از جمله مفاد این تفاهم نامه می باشد.

وی ادامه داد: معرفی متقاضیان واجد شرایط به دستگاههای اجرایی ذیربط جهت صدور مجوز فعالیت و تشکیل پرونده تسهیلاتی، همکاری لازم با مراکز آموزش فنی و حرفه ای و سایر مراکز آموزشی در راستای افزایش مهارت و آموزشهای کارآفرینی ، شناخت بازار ، مسائل مالی و اتصال به بازار و همچنین پیگیریهای لازم جهت ایجاد مکانهای مناسب برای عرضه محصولات مشاغل خانگی از دیگر موضوعات مورد توافق طرفین می باشد.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 480
  • کد خبر : 50865