عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل بهزیستی گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند


اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل بهزیستی گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل بهزیستی گلستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و اداره کل بهزیستی استان گلستان با هدف ارتقای خدمات رفاه اجتماعی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، با حضور مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان، تفاهم نامه همکاری مشترک دو دستگاه با هدف ارتقای خدمات رفاه اجتماعی اقشار خاص منعقد شد.

مازندرانی در حاشیه این جلسه با اشاره به اینکه این تفاهم نامه با هدف همکاری های فی مابین در زمینه های خدمات رفاه اجتماعی انجام شد، گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید و اجرای فعالیت های راهبردی و توسعه برنامه های همیار کارکنان در کارگاه های و محیط های کاری از موضوعات مطرح در این تفاهم نامه است.

وی افزود: آگاه سازی و آموزش رعایت استانداردهای محیط کار به کارگران، اجرای فعالیت های راهبردی و ایجاد پرونده سلامت برای کارگران از جمله مفاد این تفاهم نامه می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: اجرای طرح پیشگیری از سوء مصرف مواد اعتیادآور در محیط های کارگری و کنترل و کاهش معلولیت های ناشی از حوادث کار از دیگر موضوعات مورد توافق طرفین می باشد.


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 647
  • کد خبر : 48417