عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم نامه ای با هدف حمایت از کسب و کار بانوان در فضای مجازی منعقد شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خبر داد:

تفاهم نامه ای با هدف حمایت از کسب و کار بانوان در فضای مجازی منعقد شد

در راستای اجرای سند ارتقاء وضعیت زنان و خانواده استان و با هدف حمایت از اشتغال بانوان و کسب و کار در فضای مجازی، تفاهم نامه ای فی ما بین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان و اداره کل پست منعقد شد.

الهه غیناقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در جلسه ای با حضور مدیر کل پست استان و زنان کارآفرین، تفاهم نامه ای را در راستای اجرای طرح‌های ملی اشتغال زایی به ویژه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، امضاء کرد.
غیناقی هدف از این تفاهم نامه را توسعه همکاری ها و سهولت در مرسولات پستی بانوان تولیدکننده عنوان و تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه ارسال تولیدات مشاغل خانگی با تخفیفات قابل توجهی برای زنان صاحب کسب و کار منظور خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به "طرح مهریار" خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری نمایشگاه های حضوری، بازارآنلاین و پورتال مهریار با هدف حمایت از بانوان تولید کننده و فروش محصولات در فضای مجازی در هفته دولت رونمایی می شود.
در ادامه این جلسه، زنان کارآفرین در خصوص چالش های پیش روی خود در بستر فروش اینترنتی، به بحث و گفتگو پرداختند. 
گفتنی است؛ این چهارمین تفاهم نامه در حمایت از اشتغال بانوان در سال ۹۹ می باشد که از سوی دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان منعقد شده است.
پیش از این تفاهم نامه هایی با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل زندانها منعقد گردیده بود.

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 440
  • کد خبر : 75544