عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی با اداره کل فنی وحرفه ای


امضای تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی با اداره کل فنی وحرفه ای

در اجرای قانون "حمایت از شرکتها و مؤسسات دانش بنیان"و به منظورتوسعه اقتصاد دانش محور، تقویت وتوسعه تعاونیهای نوآور و توانمندسازی تعاونیهای حمایت محور وبا هدف  استفاده بهینه از امکانات و هم افزایی منابع موجود اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظرفیت های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ور فاه اجتماعی گلستان در آئین امضای این تفاهم نامه سعید مازندرانی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در این جلسه گفت: یکی از عوامل مهم در دستیابی به توسعه تعاونیها توجه به آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای  است و این آموزش‌ها نه تنها عهده دار تربیت نیروی کار مورد نیاز بخش‌های مختلف تعاون است، بلکه از طریق بستر سازی، به حل مشکل بیکاری نیز کمک شایانی می کنند.

 مازندرانی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، استفاده از کلیه ظرفیت ها، دانش، منابع و امکانات موجود طرفین تفاهم نامه به منظور حمایت از تعاونی ها در راستای بسترسازی برای توسعه کسب و کارهای تعاونی است.

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در ادامه به دیگر اهداف این تفاهم نامه اشاره کرد:

- حمایت از ایجاد مراکز نوآوری و تعاونی های دانش بنیان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای.

-حمایت از ساماندهي و مهارت آموزی توان یابان (حمایتی) و زنان سرپرست خانوار و دانش آموختگان دانشگاهی با استفاده از ظرفیت طرفین.

-کمک به تجاری سازی طرحهای نوآورانه تعاونیهای مورد هدف.

- همکاری متقابل طرفین تفاهم نامه در راستای بسترسازی برای ایجاد و توسعه کسب و کارهای تعاونی به ویژه مراکز نوآوری تعاون و شرکت های تعاونی با اولویت زنان سرپرست خانوار، دانش آموختگان دانشگاهی و افراد دارای معلولیت را، از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 236
  • کد خبر : 84325