عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته برنامه ریزی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل شد


جلسه کمیته برنامه ریزی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل شد

جلسه کمیته برنامه ریزی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برپایی آخرین جلسه کمیته برنامه ریزی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  با حضور اعضای کمیته در سال 97 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نصرالله کشیری ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز و تاکید به تکریم به ارباب رجوع در این جلسه به مقوله غنی سازی شغلی اشاره کرد و افزود: هر گاه خود کنترلی، اختیار و اعتماد را به فرد در سیستم بدهیم در آن مجموعه شاهد افزایش انگیزه و تعالی خواهیم بود.
وی تصریح کرد: اگر به افراد توانمند و غنی که متخصص و متعهد هستند با مدیریت یک سویه و ارشادی برخورد کنیم آن ها و سیستم دچار استرس می شوند و منجر به بی اعتمادی و سرمایه اجتماعی را کاهش می دهد.
نصرالله کشیری ضمن اشاره به مباحث هوش معنوی و سرمایه اجتماعی، گفت: در مدیریت جدید با روش های ابهام آمیز و غیر ساختارمند قطعا استرس پدید می آید و عدم باور مدیران به مدیریت های تیمی و مشارکتی این نتایج را پدید می آورد.
همچنین در این جلسه توسط اعضا مباحثی در خصوص سیاست تمرکز زدایی جشنواره ها و امکان سنجی و توان سنجی شهرستان ها در میزبانی رخدادهای فرهنگی و هنری استانی و ملی، بازنگری و کیفی نگری، یکپارچه سازی سیاست ها در صدور مجوز های برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان ها، تکریم ارباب رجوع و نظامند کردن عملکرد از عمده مباحث مطروحه در این جلسه بود.
یادآوری می شود این جلسه دوازدهمین و آخرین جلسه کمیته برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سال 97 بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .