عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهمین جلسه سلامت اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل شد


دهمین جلسه سلامت اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل شد

دهمین جلسه سلامت اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل شد

دهمین جلسه سلامت اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هدف تبیین شاخص های اختصاصی هر یک از حوزه های اجرایی دستگاه با حضور معاونت ها و اعضای کارگروه ها در صبح دوشنبه 10 دی ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نصرالله کشیری معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدف از برپایی این جلسات مستمر و تخصصی را سه مولفه اجرا، تصمیم گیری و ارزیابی فعالیت ها برای ساماندهی فعالیت ها و ارتقاء کیفیت آن ها اعلام کرد.
وی ضمن تاکید به توجه خاصه به تدوین پیوست فرهنگی ویژه پروژه ها و استقبال از ارائه طرح های خلاقانه توسعه محور، ابراز کرد: توجه به شاخص ها و بررسی میزان سازگاری برنامه ها با سیاست های سازمانی از جمله اموری است که بدان باید توجه ویژه ای نشان داد.
در ادامه جلسه، رمضان یازرلو معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به تشریح شاخص های اختصاصی و طرح های کارگروه هنری حوزه معاونت هنری پرداخت.
وی ضمن اشاره به برنامه های شاخص حوزه معاونت هنری در سال 96 و اعلام برنامه های در پیش رو، اظهار کرد: احداث و تجهیز پلاتوهای نمایش،برپایی سینمای سیار در قالب طرح سینمای امید و نشاط و احداث سالن های روباز از جمله برنامه های شاخص در حال پیگیری و اجرا است.
یادآور می شود در این جلسه برنامه های پیش بینی شده جشن دورهمی همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشریح و به مشورت قرار گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .