عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موفقیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در کسب امتیاز حداکثری کارگروه توسعه مدیریت


موفقیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در کسب امتیاز حداکثری کارگروه توسعه مدیریت

موفقیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در کسب امتیاز حداکثری کارگروه توسعه مدیریت

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان موفقیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در کسب امتیاز حداکثری کارگروه توسعه مدیریت آن اداره کل در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نصراله کشیری افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با کسب امتیاز 100 حداکثر امتیاز  اجرای مصوبات کارگروه توسعه مدیریت را در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از آن خود کرد.
وی ادامه داد: در 6 ماهه اول سال 97 امتیاز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان 92 بود که رتبه در حد انتظار به شمار می آمد و هم اکنون با کسب امتیاز 100 در دسته ی اول استان های کشور قرار گرفت.
یادآوری می شود تلاش برای ایجاد باور، اعتقاد و انگیزه در سطح واحدهای تابعه استان، برنامه ریزی به منظور اجرای طرح ها، برنامه ها و مصوبات شورای راهبردی توسعه مدیریت وزارت متبوع، تهیه، تدوین و ارائه گزارش ادواری از اقدامات انجام شده و ارسال به دبیرخانه شورای راهبردی توسعه مدیریت وزارت متبوع، بررسی  و تصویب پیشنهادات واصله از کمیته های تخصصی ذیربط ، هدایت و نظارت بر فعالیت کمیته های تخصصی ذیربط را از اهم وظایف کارگروه توسعه مدیریت است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .