عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری، مصداق همدلی و همزبانی است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری، مصداق همدلی و همزبانی است

رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری، مصداق همدلی و همزبانی است

 مهندس امراله عباسی در جمع خبرنگاران استان گفت: 5 الی 11 اردیبهشت هر سال به نام هفته کارگر نام گذاری شده است که بهترین فرصت برای ارج نهادن به مقام کارگر و رسیدگی به مشکلات این قشر است که این کار مصداق بارز همدلی و همزبانی مسئولان با این قشر زحمتکش است.

عباسی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و منویات معظم له مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی و همچنین لزوم ترویج فرهنگ کار شایسته، سعی بر آن داریم تا محور برنامه های هفته کارگر را بر پایه همین موضوعات برنامه ریزی نماییم.

مدیرکل تعاون ،کارورفاه اجتماعی گلستان در ادامه بیان کرد: به جهت گرامیداشت هفته کارگر ،با کمک شرکای اجتماعی و نمایندگان جامعه کارگری استان، برنامه های بسیار متنوع و مختلفی در نظر گرفته ایم که انشاءالله پس از تدوین نهایی از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد:اسلام برای انسان به‌ویژه کارگران ،جایگاه و مرتبه ویژه ای قائل شده است که شایسته است به همان اندازه در جامعه مطرح و از زحمات بی دریغ کارگران عزیز که موجب پویایی صنعت کشور عزیزمان می شود قدردانی نمود.

امراله عباسی مقام کارگران را ارزشمند خواند و افزود: میزان ارزش انسانها به مقام و مرتبه ی کاری آنها نیست بلکه باید مقام و جایگاه واقعی هر انسانی را از میزان تقوای الهی آن فرد شناخت.

وی در پایان اظهار داشت: در شرایط تحریم های سختی که از سوی دشمنان بر علیه ایران اسلامی تصویب و اجرا شده است، کارگران شریف ایران اسلامی با ایمان و تقوای الهی و وجدان کاری خود، مانع از توقف چرخه صنعت و اقتصاد کشور شدند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 975
  • کد خبر : 7897