عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته کار و کارگر مروری بر ارزش‎های انقلاب اسلامی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

هفته کار و کارگر مروری بر ارزش‎های انقلاب اسلامی است

هفته کار و کارگر مروری بر ارزش‎های انقلاب اسلامی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت:هفته کار و کارگر مروری بر ارزش‎های انقلاب اسلامی است.

مهندس امراله عباسی با بیان اینکه هفته کار و کارگر مروری بر ارزش‎های انقلاب اسلامی است، گفت: در طول این هفته زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه جامعه کارگری حایز اهمیت بوده و بر این اساس دیدارهای با خانواده شهدا و ایثارگران در طول هفته کار و کارگر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه در طول هفته کار و کارگر نخبگان جامعه علمی را معرفی خواهیم کرد، افزود: در طول این هفته فرصتی پیش آمده که این نخبگان را به جامعه معرفی کنیم و همچنین از دانش این عزیزان بهره‎مند شویم.

عباسی با بیان اینکه 150 برنامه در طول هفته تدوین شده افزود: 25 برنامه در مرکز برگزار خواهد شد و ما بقیه برنامه‎ها در شهرستان‎ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که معاون وزیر را در جشن تجلیل از کارگران نمونه استان گلستان داشته باشیم، ابراز داشت: نشست علمی نخبگان حوزه کار در طول هفته کار و کارگر برگزار می‎شود تا با هم‎اندیشی این عزیزان نقطه نظرات و راهبردهای نخبگان کارگری به دیگر بخش‎ها انتقال پیدا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه دیدار از خانواده‎های کارگر آسیب دیده را خواهیم داشت، افزود: اکثر واحد‎های کارگری ما در طول هفته کار و کارگر از برگزیده‎های خود تجلیل خواهند کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 889
  • کد خبر : 19824