عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کارگر گلستان در سال 94 برگزار شد


اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کارگر گلستان در سال 94 برگزار شد

اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کارگر گلستان در سال 94 برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کارگر(5 الی 11 اردیبهشت) به منظور برنامه ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های این هفته برگزار شد.

مدیرکل تعاون،کار و فاه اجتماعی گلستان در این جلسه گفت: حضور کارگران در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب همانند جنگ تحمیلی، راهپیمایی ها ، حمایت از نظام و مقام عظمای ولایت و مرجعیت و ... جشمگیر بوده است که این مهم، نشان از وفاداری این قشر زحمتکش نسبت به انقلاب سلامی می باشد.

مهندس امراله عباسی افزود: در شرایط سخت تحریم هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز توسط دشمنان بر علیه کشورمان اعمال شده، بیشترین فشار بر روی این قشر زحمتکش بوده است اما کارگران ضمن تحمل این فشار، با زحمت و تلاش فراوان مانع از توقف چرخ صنعت کشور شدند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: تجلیل از مقام والای کارگران در هفته کارگر و تلاش برای رفع مشکلات آنها یکی از مصادیق همدلی و همزبانی با این قشر تلاشگر جامعه است.

مهندس عباسی در این جلسه از کلیه اعضای ستاد گرامیداشت هفته کراگر خواست تا ضمن حضور پر رنگ و پرشور در مراسمات ، برای بهتر برگزار شدن برنامه های هفته کارگر نهایت تلاش خود را به کار ببندند که این کار در جامعه کارگری استان پویایی، نشاط و انگیزه مضاعف ایجاد می نماید.

در پایان پس از اعلام نقطه نظرات نوسط اعضای ستاد، قرار بر این شد تا برنامه های پیش بینی شده توسط هرکدام یک از اعضا به دبیرخانه ارسال و پس از بررسی های لازم در جلسه بعدی، نهایی و از طریق رسانه ها اعلام گردد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1110
  • کد خبر : 7711