عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان در سطح ملی به درستی تعریف نشده است


گلستان در سطح ملی به درستی تعریف نشده است

گلستان در سطح ملی به درستی تعریف نشده است

معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: استان در سطح ملی به درستی تعریف نشده است که این باعث گله مندی مردم از مسئولان سازمان گردشگری کشور شده است.

 به گزارش روابط عمومی وامورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، رضا مروتی، معاون عمرانی استانداری گلستان،در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان ویژه تابستان در سال جاری، گفت: گلستان همواره از توجهات ملی بی نصیب بوده است که در حال حاضر هرچه برای گردشگری در استان فراهم شده است از همت مسئولان و مدیران استانی بوده است.

 وی افزود: امسال در ایام عید نوروز و تابستان سازمان آموزش و پرورش توانسته به خوبی ظاهر شود که تا کنون همراهی خوبی داشته و بازوی توانمند ستاد بوده است.

 مروتی با اشاره به بحث امداد ونجات اظهارداشت: با توجه به اینکه هلال احمر گلستان در ایام نوروز با 6 هزار نیرو فعالیت می کرد در ایام تابستان هم توانسته به خوبی ظاهر شود که از این بعد یک الگو برای کشوراست.

 وی با بیان اینکه همراهی وهمدلی خوبی در مدیریت پسماند و شهرداری صورت گرفته است، تصریح کرد: این دو نهاد توانسته اند به عنوان عضو افتخاری در کنار این ستاد فعالیت داشته باشند که زیبایی و پاکیزگی شهر نشانه گر این فعالیت است.

 معاون عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: امسال در ایام نوروز مرزبانی گلستان توانسته بهترین سال های خود را داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه استان به لحاظ منابع مالی پایین است گفت: با توجه به برگزاری جشنواره استان ما نیازمند توجه سازمان گردشگری به صورت ویژه است.

 مروتی افزود: استان در سطح ملی به درستی تعریف نشده است که این باعث گله مندی مردم از مسئولان سازمان گردشگری کشور شده است.

 معاون عمرانی استانداری گلستان اظهارداشت: با توجه به اینکه آژانس های مسافرتی فعالی در سطح کشور وجود دارد که بیشتر ترغیب به مسافرت های خارج از کشور را دارد که اگر از تخصص های مختلف استفاده شود آزانس ها به صورت خود جوش به سمت استان ها حرکت خواهند کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : چلنگر
  • بازدید : 992
  • کد خبر : 2025