عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » اقدامات دولت مردمی را برای مردم درست تبیین کنیم


اقدامات دولت مردمی را برای مردم درست تبیین کنیم

اقدامات دولت مردمی را برای مردم درست تبیین کنیم

 استاندار گلستان در جمع نمازگزاران روز جمعه شهرستان رامیان گفت: برای افزایش اتحاد و همبستگی باید اقدامات دولت مردمی را درست تبیین کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان؛ دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان درجمع نمازگزاران ظهرجمعه شهرستان رامیان به تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در این شهرستان پرداخت و گفت: پشتیبانی و حمایت نماینده محترم ولی فقیه در استان نخبگان گلستانی از افزایش و حفظ وحدت در سرزمین برادری ستودنی است.
وی افزود: کارجهادی برای جبران عقب افتادگی‌های تاریخی استان با پیش شرط وحدت و انسجام ضروری است.
استاندار گلستان تصریح کرد: در اولین سفر رئیس جمهور محترم به استان بیش از ۲۲۷ میلیارد تومان اعتبار ویژه شهرستان برای ۲۵ طرح و پروژه تخصیص داده شد که ۱۰۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن تاکنون جذب شده است.
دکتر زنگانه ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس خیرساز با اعتبار مصوب ۱ میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان که از این مقدار ساخت و تکمیل دو مدرسه به پایان رسیده و پروژه دیگر با ۶۵ درصد پیشرفت تا شهریور ماه امسال به اتمام می‌رسد.
وی با اشاره به ضرورت ایمن سازی مدارس گفت: در حوزه استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس یک میلیارد تومان مصوب و تخصیص داده شد که به طور کامل به تعهدات اجرا و در مدارس شهرستان اعمال شد.
این مقام مسئول با اشاره به رشد اشتغال در استان تصریح کرد: تعهد اشتغال استان درسال گذشته ۱۳۰۰ نفر بوده که ۱۷۱۰ نفر تحقق اشتغال داشتیم و در اشتغال کشور رتبه ۱۲ داریم،که در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در رتبه ۶ کشور و در تبصره ۱۶ جزو استان های برتر کشور هستیم
استاندار گلستان در خصوص اعطا تسهیلا تبصره 16 در شهرستان گفت: درخصوص حمایت و کمک به اشتغال شهرستان یک هزار و ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره۱۶ در رامیان پرداخت شده است.
دکتر زنگانه خاطرنشان کرد: نگاه دولت سیزدهم به مناطق محروم وکمتربرخوردار خاص بوده و این موضوع در تخصیص اعتبارات بودجه ۱۴۰۲و رشد 10 برابری اعتبارات تملک دارایی استان مشهود است که با توزیع عادلانه در گلستان و براساس نیازمندی این مناطق همراه بوده است.
وی در ادامه تشریح اقدامات دولت در گلستان افزود: بهسازی محور رامیان به شاهرود با اعتبار مصوب ۱۰ میلیارد تومان برای ۳.۳ کیلومتر به صورت کامل اجرا شد.
استاندار گلستان اظهار داشت:  زیرسازی راه‌های روستایی شهرستان با اعتبار مصوب ۳ میلیارد تومان تخصیص و اجرا شد.
دکتر زنگانه درخصوص توسعه سبز استان تصریح کرد: اجرای طرح گردشگری روستا شیرآباد حال مطالعه بوده که تا دهه فجر به پایان می‌رسد در خصوص روستا پا قلعه نیز در حال اجرا می‌باشد.
این مقام مسئول گفت: حفظ منابع آبی و آبخوانداری شهرستان اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان در خصوص احداث سازه‌های سنگین ملاتی و کنترل سیلاب در حوزه قورچای به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین مرمت و بهسازی آب بندان های شهرستان ۹۰ هکتار با اعتبار مصوب ۲۰ میلیارد تومان با همزمان با هفته دولت و سفر ریاست محترم جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .