عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » بانک ها یکی از عوامل سرعت بخش به توسعه هستند

استاندار گلستان؛

بانک ها یکی از عوامل سرعت بخش به توسعه هستند

بانک ها یکی از عوامل سرعت بخش به توسعه هستند
 
استاندار گلستان با مدیرعامل بانک تجارت کشور درخصوص توسعه پایدار استان دیدار و گفت وگو کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان در دیدار با هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت کشور از ضرورت اقدامات جهادی بانک در توسعه استان خبرداد.

وی افزود: استان گلستان سرزمین برکت و رحمت الهی است که با تنوع قومیتی بالا به عنوان نگارستان ایران شناخته می‌شود.

زنگانه اظهار داشت: تولید ناخالص استان گلستان ۵۶ هزار میلیارد تومان بوده که سرانه ما نصف میانگین سرانه کشور است.

استاندار گلستان با اشاره به بخش مهمی از صادرات استان گفت: با شروع به کار دولت سیزدهم اکنون سهم صادرات استان به کشور همسایه ترکمنستان به ۳۰ درصد رسیده است.

وی بیان داشت: با تدوین ۳۱ سند بخشی چشم اندازی نو و توسعه آفرین در گلستان رقم خورده است.

زنگانه ادامه داد: برای رشد استان باید صنایع تبدیلی زیرساخت آن با حمایت بانک‌ها تکمیل و گسترش یابد چرا که گلستان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف تجاری اقتصادی و عمرانی دارد.

استاندار گلستان با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور محترم به استان گفت: بنا داریم با حضور هیئت دولت در استان به نیت ۱۴ معصوم هر شهرستان یک پروژه تحول آفرین با حمایت از بخش خصوصی و بانک ایجاد و امید را در بین مردم بسط دهیم.

وی با اشاره به وعده صادق دولت سیزدهم در خصوص مسکن مردم و اقشار کم درآمد خاطرنشان کرد: استان گلستان با توجه به وضع ضعیف اقتصادی و عقب ماندگی‌های تاریخی استان نیازمند حمایت بیشتر در حوزه ساخت مسکن بوده و ما با تجربه پروژه مسکن مهر تقاضامندیم بر اساس پروژه های خودمالکی نهضت ملی مسکن را در استان به اتمام برسانیم.

استاندار گلستان همچنین در این دیدار از مدیرعامل بانک تجارت خواست تا با افزایش تفویض اختیارات به مدیر استانی این بانک زمینه را جهت افزایش مشارکت مدنی و اجتماعی آن در پروژه‌های کلان استان و احیا کارگاه‌های تعطیل شده اقدام کنند.

گفتنی است در این دیدار معاونین هماهنگی امور اقتصادی، امور عمرانی استانداری، مدیرکل اقتصاد و دارایی و سرپرست بانک تجارت استان استاندار گلستان را همراهی کردند.
 

بانک ها یکی از عوامل سرعت بخش به توسعه هستند

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .