عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » مصوبات جمعه های خدمت استان روی میز بازرسی


مصوبات جمعه های خدمت استان روی میز بازرسی

مصوبات جمعه های خدمت استان روی میز بازرسی

مدیرکل بازرسی ومدیریت عملکرد استانداری گلستان از ایجاد سامانه رصد و پایش پیگیری مصوبات سفر جمعه های خدمت استاندار خبرداد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ هانی محمدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان با اعلام این خبر گفت: براساس تاکید و دستور استاندار گلستان مبنی بر پیگیری تا حصول نتیجه مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ، سامانه رصد و پایش در این اداره کل راه اندازی شده است.

وی افزود: پیش از برگزاری جلسات شورای اداری در شهرستان ها، پیشنهادات بر اساس نیاز‌ها و مشکلات موجود توسط فرمانداری و دستگاه های اجرایی استان طرح وسپس درکمیته ای با حضور روسای دستگاه‌ها، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری بررسی کارشناسی و سپس به عنوان مصوبات شورای اداری ارائه می‌شود.

محمدی ادامه داد: دستگاه های استانی موظف هستند در بازه زمانی مشخص به فرمانداری پاسخ دهند تا پس از تائید فرمانداران ، مصوبات برای ارزیابی نهایی به این اداره کل ارسال شود.

مدیرکل بازرسی تصریح کرد: در فرایند سفرهای شهرستانی دکتر زنگانه استاندار گلستان به شهرستان های تابعه در قالب جمعه های خدمت ضمن شناسایی نظام مسائل با مشارکت و همکاری معاونین و دفاتر تخصصی استانداری وسایر دستگاه های اجرایی قریب به هزار نظام مسائل احصا و به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ گردیده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هریک از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی موظف به پیگیری مصوبات بوده و این اداره کل باعنایت به وظایف قانونی خود ملزم به نظارت دقیق آن می باشد.
 

مصوبات جمعه های خدمت استان روی میز بازرسی

 

مصوبات جمعه های خدمت استان روی میز بازرسی

 

مصوبات جمعه های خدمت استان روی میز بازرسی

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .