عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » پروژه های نیمه تمام یکی پس از دیگری در حال تکمیل است

استاندار گلستان در نشست با اعضای خانه احزاب استان؛

پروژه های نیمه تمام یکی پس از دیگری در حال تکمیل است

 پروژه های نیمه تمام یکی پس از دیگری در حال تکمیل است
استاندار گلستان در دیدار با اعضای خانه احزاب استان به تشریح عملکرد دولت انقلابی در استان پرداخت و اظهار کرد: پروژه های نیمه تمام استان یکی پس از دیگری در حال تکمیل است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ علی محمد زنگانه استاندار گلستان در نشست با اعضای خانه احزاب استان گفت: در اجرای پروژه پتروشیمی گلستان با دستور رئیس جمهور پیگیری لازم صورت گرفت و با سفر دوم هیئت دولت فاز دوم آن آغاز خواهد شد.
وی افزود: با تصویب منطقه آزاد اینچه برون اساسنامه آن نیز مصوب شده و طرح جامعی براساس منطقه آزاد هوشمند تدوین شده است.
زنگانه با اشاره به اقدامات جهادی رفع تنش آبی استان خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 2 هزار میلیارد تومان برای تنش آب در استان هزینه شده که هزار میلیارد آن در جهت تکمیل سد نرماب تخصیص یافته است.
استاندار گلستان تصریح کرد: مجوز 72 میلیون مترمکعب در اجرای طرح شیرین سازی آب دریا برای کاهش تنش آبی بخشی از استان گرفته شده است.
وی همچنین به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: گلستان جزو 10 استان برتر نهضت ملی مسکن در کشور قرارگرفته که 38 هزار واحد مسکونی در حال ساخت و با حضور رئیس جمهور دراستان 2 هزار 500 واحد آن به بهره برداری خواهد رسید.
زنگانه با بیان اینکه با خشک شدن خلیج گرگان 60 هزار کانون ریزگرد نمکی در استان ایجاد می‌شود ادامه داد: پس از 8 سال مطالعه علمی دانشگاهی و با تائید کمیسیون های سازمان حفاظت محیط زیست برنامه عملیاتی احیا آن تدوین و درحال اجراست.
استاندار گلستان افزود: بیش از 340 میلیارد تومان برای احیای خلیج گرگان تخصیص یافته است.


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .