عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » رشد وضعیت اقتصادی مردم گمیشان با تاسیس بازارچه مرزی


رشد وضعیت اقتصادی مردم گمیشان با تاسیس بازارچه مرزی

رشد وضعیت اقتصادی مردم گمیشان با تاسیس بازارچه مرزی

 

در نشست استاندار گلستان با نخبگان و معتمدین سیمین شهر اعلام شد: به زودی بازارچه مرزی در گمیشان تاسیس و وضعیت اقتصادی مردم رشد فزاینده ای پیدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، با حضور دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان در جمع نخبگان و معتمدین سیمین شهر راهکارهای رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف این شهر بررسی شد.

استاندار گلستان در این نشست با اشاره به نگاه جهادی در حل مشکلات استان گفت: همه ما باید برای رفع مشکلات استان تلاش کنیم و در مقابل مشکلات ناامید نشویم، این رویه نگاه جهادی است، ایران تنها کشوری است که در برابر استعمار ایستاده و صادقانه برای مستضعفین و محرومین ایستادگی کرده و این موضوع مردم ایران اعم از شیعه و سنی را مصداق تُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ قرار داده، مردمان شهرستان شهید پرور گمیشان هم جزوی از این جهادگران هستند.

دکتر زنگانه افزود: مدیران باید بدانند به مردم پاسخگو هستند، وجود مدارس کانکسی هیچ توجیهی در استان ندارد و یکی از مصوبات اصلی این شهر ساماندهی مدارس کانکسی است که به زودی باید انجام شود.

در ادامه این نشست به مشکلات بخش کشاورزی و دامپروری مردم سیمین شهر پرداخته و خبر خوش اجرای طرح دامپروری قراردادی به مردم داده شد در این طرح که گلستان اولین استان و پیشرو است، دولت از خرید نهاده های دامی تا فروش دام های سبک همراه دامداران است.

خبر خوش دیگر کاروان خدمت امید آفرین استانداری گلستان برای مردم گمیشان راه اندازی بازارچه مرزی است که با تحقق این خواسته مردم وضعیت اقتصادی این شهرستان رشد فزاینده ای خواهد داشت.

همچنین استاندار گلستان از حمایت از شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: موافق توسعه آنها هستیم و طرح توسعه شرکت های دانش بنیان اشتغال زا جزو مصوبات سفر به این شهر خواهد بود.

 

رشد وضعیت اقتصادی مردم گمیشان با تاسیس بازارچه مرزی

 

رشد وضعیت اقتصادی مردم گمیشان با تاسیس بازارچه مرزی

 

رشد وضعیت اقتصادی مردم گمیشان با تاسیس بازارچه مرزی

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .