عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شفاف سازی موجب از بین رفتن شبهات می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه کمیسیون کارگری شورای تأمین استان :

شفاف سازی موجب از بین رفتن شبهات می‌شود

شفاف سازی موجب از بین رفتن شبهات می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : در دیدار با کارگران مجتمع دخانیات، بی‌عدالتی گلایه‌ی عموم کارگران بود، مطمئنا بخشی از این بی‌عدالتی ناشی از عدم شفافیت است ، شفاف‌سازی موجب ازبین رفتن شبهات و شایعات می‌شود و به بخشی از گلایه‌ی جامعه‌ی کارگری پاسخ خواهد داد، لذا مدیران این مجتمع باید با رفتار شفاف و ارتباط نزدیک و صمیمانه با کارگران شبهات و شایعات را بر طرف و به پیشرفت کار کمک نمایند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان : "سیدعلی مهاجر" در جلسه کمیسیون کارگری شورای تأمین استان در محل مجتمع دخانیات استان اظهار داشت : در کشور ، نظام و دولتی که بر مبنای اسلام است باید بر مبنای آموزه‌های اسلامی رفتار نماییم؛ در این آموزه‌ها پرداخت به موقع، کامل و عادلانه‌ی حق و حقوق کارگر مورد تاکید است.

وی افزود : کارگران باید به حقوق خود واقف باشند. کارگری که اطمینان دارد به حق و حقوق خود هرچند کم رسیده است با کارگری که احساس می‌کند مورد ظلم واقع شده است متفاوت است و انگیزه‌ی بیشتری دارد ؛ از نمایندگان شورای کارگری در مجتمع دخانیات استان تقاضا می‌کنم به رفع این‌گونه شبهات کمک نمایند.

رئیس کمیسیون کارگری استان بیان داشت : مدیران مجموعه نیز باید با شیوه مدیریتی فعال و جهادی با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها از جمله نمایندگان مجلس با تعامل و همکاری تمام توان خود را به‌کار گیرد تا وضعیت کارگران بهتر شود و در این تورم سخت، فشار کمتری بر آن‌ها تحمیل شود.

مهاجر ادامه داد : عزم نمایندگان دولت در استان، تکمیل چرخه تولید دخانیات در استان است اکنون این چرخه وابسته به استان‌های مازندران و گیلان است، اگر این چرخه در استان ایجاد شود ضمن اشتغال‌زایی و تولید ، برای استان درآمدزا خواهد بود، برای تحقق این اتفاق باید همه به دولت کمک کنند.

شفاف سازی موجب از بین رفتن شبهات می‌شود

 

شفاف سازی موجب از بین رفتن شبهات می‌شود

 

شفاف سازی موجب از بین رفتن شبهات می‌شود

 

شفاف سازی موجب از بین رفتن شبهات می‌شود

 


 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .