عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کسب رتبه ممتاز توسط استانداری گلستان در ارزیابی مدیریت دانش بین استانداری های سراسر کشور


کسب رتبه ممتاز توسط استانداری گلستان در ارزیابی مدیریت دانش بین استانداری های سراسر کشور

کسب رتبه ممتاز توسط استانداری گلستان در ارزیابی مدیریت  دانش بین استانداری های سراسر کشور

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با اشاره به کسب رتبه ممتاز در ارزیابی مدیریت دانش بین استانداری های سراسر کشور، از تلاش ها و پیگیری تیم مدیریت دانش تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛حاجی گلدی کر گفت : ملاک ارزیابی تیم مدیریت دانش بر اساس کسب امتیاز در سه معیار طرح ها و پروژه های حوزه مدیریت دانش، مشارکت مدیران و ظرفیت های رسانه ای بود که استان گلستان توانست با پیگیری و تلاش مستمر کارشناسان و مدیران ذیربط، در راستای پیاده سازی و اجرای مدیریت دانش به این رتبه دست یابد.

حاجی گلدی کر بر حمایت مدیران در اجرا و پیاده سازی مدیریت دانش در استانداری و فرمانداری های تابعه تأکید کرد و گفت: با اجرای مدیریت دانش در استانداری و ثبت تجربیات ارزشمند کارکنان ، نگران از بین رفتن تجارب همکاران به دلایل مختلف از جمله بازنشستگی ، جابجایی و ... نخواهیم بود و ادامه این روند به ایجاد کارآیی و اثر بخشی و در نهایت ایجاد ارزش افزوده و بهره وری سازمان ، کمک شایانی خواهد نمود.

رئیس کمیته اجرایی مدیریت دانش در چهارمین جلسه این کمیته گفت : مدیریت دانش یعنی استفاده خلاق ، موثر و کارآمد از کلیه دانش ها و اطلاعات در دسترس به نفع کارکنان و بهره وری سازمان ، وی تنها رمز پایداری سازمان‌ها را از نگاه گروه‌های علمی و کاری در دنیای رقابت و تجارت امروزی بر قابلیت سازمان در تولید ثروت از دارایی های دانش محورشان دانسته و نقش مدیریت دانش را در کشف ، جمع آوری و استفاده از دانش فنی به منظور بهبود فرآیندها و آموزش اثر بخش کارکنان مهم قلمداد نمودند .

آقای کر با اشاره به مصوبات جلسات قبلی کمیته اجرایی مدیریت دانش گفت : تجربه نگاری همکاران آغاز گردیده و تاکنون بیش از صد نفر از همکاران تجربه های دانشی خودر در حوزه های مختلف ثبت نموده که از این تعداد بیستعنوان دانشی ارزشمند استخراج گردیده است . همچنین مقرر است آموزش تسهیل گران دانش واحد های مختلف استانداری و سایر کارکنان در آینده نزدیک اجرایی گردد.

همچنین در حال حاضر تیم مدیریت دانش استان که متشکل از هفت نفر از کارشناسان واحدهای دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، دفتر هماهنگی امور اقتصادی ،اداره کل اداری و مالی و فرمانداری شهرستان آق قلا بر روی پروژه کوچک مقیاس مدیریت دانش در حوزه های انتخابات، اشتغال، خلیج گرگان و توسعه منابع انسانی فعالیت می نمایند و قرار است در آینده نزدیک خروجی های این پروژه ها در سطح استان عملیاتی گردد.

کسب رتبه ممتاز توسط استانداری گلستان در ارزیابی مدیریت  دانش بین استانداری های سراسر کشور

 


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .