عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نخبگان ثروت‌های انسانی کشور هستند


نخبگان ثروت‌های انسانی کشور هستند

نخبگان ثروت‌های انسانی کشور هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : نخبگان از مهم‌ترین ثروت‌های انسانی کشور هستند و دشمن در تلاش است با زدودن هویت ملی و آرمان‌خواهی از نخبگان، آنها را از آرمان‌های انقلاب اسلامی دور نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ؛ "سیدعلی مهاجر" در دیدار با سرپرست بنیاد نخبگان استان گلستان اظهار داشت: بینش و بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی، ایجاد و تقویت هویت ملی و آرمان‌خواهی در بستر آموزش از نکات مهمی است که بنیاد نخبگان باید به آن توجه داشته باشد.

وی افزود : از بنیاد نخبگان انتظار می‌رود با ایجاد شرایط مناسب، حمایت و پشتیبانی کامل و همه جانبه از نخبگان و همچنین با اقناع، تبیین و ایجاد انگیزه و امید، آنها را به سمت کمک به کشور و استان سوق دهد.

معاون استاندار بیان داشت : معتقدیم ارتباط سازنده با جامعه نخبگانی در حل مسائل استان بسیار راهگشا خواهد بود، بنیاد ملی نخبگان حلقه وصل دولت با نخبگان است که متاسفانه از این ظرفیت بسیار بزرگ و مهم، کمتر استفاده شده است.

وی ادامه داد : در دولت علاقمند هستیم با گره خوردن با مجموعه نخبگانی استان از دانش آنها در راستای حل مسائل استان بهرمند شویم کما اینکه تا کنون نیز این‌گونه بوده است.

مهاجر تاکید کرد : داشتن یک برنامه مدون و هدفمند و تحولی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در بنیاد نخبگان، به منظور شناخت و استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی استان لازم و ضروری است.

همچنین تصریح کرد : لازم است با تشکیل بانک نخبگانی در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع تولیدی، اقتصادی، کشاورزی، دامپروری و چالش‌های زیرساختی، محلی برای رجوع مدیران دولتی و بخش خصوصی باشد.

در پایان این دیدار از مجموعه بنیاد نخبگان و نمایشگاه محصولات فناورانه نخبگان استان بازدید به عمل آمد.

 

نخبگان ثروت‌های انسانی کشور هستند

 

نخبگان ثروت‌های انسانی کشور هستند

 

نخبگان ثروت‌های انسانی کشور هستند

 

نخبگان ثروت‌های انسانی کشور هستند

 

نخبگان ثروت‌های انسانی کشور هستند

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .