عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از ظرفیتهای دینی و قرآنی دشمن را دچار هراس خواهد کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

استفاده از ظرفیتهای دینی و قرآنی دشمن را دچار هراس خواهد کرد

استفاده از ظرفیتهای دینی و قرآنی دشمن را دچار هراس خواهد کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هر چقدر بتوانیم ظرفیتهای دینی،قرآنی و فرهنگی جامعه را افزایش دهیم ، دشمن بیشتر دچار ترس و هراس خواهد شد.

"علی اصغر طهماسبی" در مراسم اختتامیه طرح ضیافت الهی با قرآن کریم که در آستان امام زاده عبدالله گرگان برگزار شد خاطرنشان کرد: مناسبتهای دینی و مذهبی همچون ایام محرم و صفر، ماه مبارک رمضان و شبهای قدر، ظرفیتهایی است که در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد و باید به بهترین شکل ممکن از این فرصتها بهره مند شویم.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام مبتنی بر دین و فرهنگ اسلامی ایرانی است، افزود: باید از این استراتژی فرهنگی نظام برای رشد و صدور انقلاب اسلامی به اکثی نقاط جهان استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان حدیثی از پیامبر مکرم اسلام(ص) یادآور شد: تلاوت آیات نورانی قرآن باید وسیله ای برای شناخت معارف الهی و دستورات حق تعالی و عمل به آنها باشد.

وی تصریح کرد: قاریان و شنودگان قرآن باید ضمن تدبر و اندیشه در کلام الهی ، همواره خود را مخاطب ایات قرآن کریم قرار دهند.

طهماسبی اظهار داشت: امروز همه شاهد هستیم که صهیونیستهای نژادپرست و عده ای مسلمان نما به عنوان عروسکهای خیمه شب بازی استکبار جهانی تحت عنوان النصره در سوریه، داعش در عراق، طالبان در افغانستان و پاکستان و سایر تروریستهای تکفیری، دست به جنایت علیه امتهای مسلمان می زنند و در ماه مبارک رمضان مردم را به خاک و خون می کشند.

وی خاطرنشان کرد: انس با قرآن و شرکت در مجالس و محافل دینی و قرآنی برای همه از جمله جوانان برومند این اب و خاک یک امر ضروری است، زیرا شرکت در این جلسات باعث تقویت روحیه خودباوری و جهادی در نسل جوان ما خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان، با بیان اینکه فرهنگ قرآنی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از تمامی اسیبها و خطرات بیمه می سازد، بیان داشت: از تمامی عزیرانی که در این ماه مبارک رمضان به اجرای طرح ضیافت الهی با قرآن کریم پرداخته و با قرائت ایات الهی بیشترین بهره معنوی را به مردم شریف استان گلستان رساندند کمال تشکر و سپاس را دارم.

در پایان با اهدای جوایزی از برگزیدگان این جشنواره قرآنی تجلیل به عمل امد.

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .