عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دشمن به واسطه جنگ اقتصادی می خواهد مردم را مقابل نظام قرار دهد

مدیرکل پدافند غیرعامل استان:

دشمن به واسطه جنگ اقتصادی می خواهد مردم را مقابل نظام قرار دهد

دشمن به واسطه جنگ اقتصادی می خواهد مردم را مقابل نظام قرار دهد

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان گفت: مردم را تشویق کنید تا پای صندوق های رأی حاضر شوند، دشمنان می دانند اگر دست از پا خطا کنند مردم وارد صحنه می شوند.

"قاسم غریب آبادی" روز پنجشنبه در جمع مدیران مراکز آموزشی شهرستان کردکوی، پدافند غیرعامل را اقدامی غیرنظامی برای دفاع از کشور دانست و گفت: پدافند غیرعامل اقدامی است غیرنظامی تا تاسیسات و سازه ها در برابر حملات دشمن در امان باشند و خسارت های احتمالی را در حوادث و درگیری های نظامی به حداقل برساند.

وی افزود: یکی از تاسیسات مهم کشور، تاسیسات هسته ای است و علی رغم همه تهدیدهایی که از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود داشت، تاکنون خسارتی به آن وارد نشده و با تدابیری که در نظر گرفته شده آسیب پذیری آنها به حداقل رسیده است.

غریب آبادی ضمن تاکید بر اینکه ایران در بسیاری از تکنولوژی ها جزو کشورهای برتر دنیاست، خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل حوزه های متعددی دارد و در بحث استحکامات کارهای خوبی انجام شده است.

وی به جنگ اقتصادی که امروزه دشمن بر علیه ایران راه انداخته اشاره کرد و گفت: دشمن بواسطه جنگ اقتصادی که بر علیه ایران اسلامی به راه انداخته سعی دارد جوانان و مردم را بی انگیزه کرده و آنها در مقابل نظام قرار دهد.

این مقام مسئول خطاب به مدیران آموزشی که جوانان باید از واقعیت های اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران مطلع باشند، متذکر شد: دلیل بسیاری از اعتراضات و نگرانی هایی که ممکن است در بین جوانان و نوجوانان ما اتفاق افتد، عدم آگاهی جوانان ماست.

غریب آبادی افزود: امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران، ایران را بعنوان یک ابرقدرت قبول دارند و از حضور ایران در منطقه هراسان هستند، شما باید این قبیل موارد را در مدارس و مراکز آموزشی به جوانان ما بگویید.

وی تصریح کرد: جوانانی که شاید بواسطه اطلاعات غلطی که برخی ها به آنها داده اند دچار سرخوردگی و بی انگیزگی شده باشند، باید از واقعیت های اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران با خبر باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمن به دنبال این است مردم پای صندوق های رأی حاضر نشوند.

وی افزود: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران بخاطر حضور مردم در صحنه است و دشمنان در طول سالهای متمادی جنگ اقتصادی، فرهنگی، نظامی راه انداختند تا مردم ما را از صحنه خارج کنند که خوشبختانه هر زمان تیرشان به سنگ خورد و با شکست روبرو شدند.

غریب آبادی حضور مردم پای صندوق های رأی را مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم را تشویق کنید تا پای صندوق های رأی حاضر شوند، دشمنان می دانند اگر دست از پا خطا کنند مردم وارد صحنه می شوند.

دشمن به واسطه جنگ اقتصادی می خواهد مردم را مقابل نظام قرار دهد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .