عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نباید فرصت نقد و پرسشگری را از جوانان دریغ کنیم

مشاور استاندار گلستان در همایش فعالان جوان شهرستان ترکمن

نباید فرصت نقد و پرسشگری را از جوانان دریغ کنیم

نباید فرصت نقد و پرسشگری را از جوانان دریغ کنیم

 مشاور استاندار گلستان در همایش فعالان جوان شهرستان ترکمن گفت: نباید فرصت نقد و پرسشگری را از جوانان دریغ کنیم.

علی نصیبی اظهار داشت: مسئولان می بایست به نقد به عنوان یک فرصت و ابزاری برای بهبود مدیریت نگریسته و همواره زمینه را برای ارائه نقدهای اصولی و منصفانه مردم و علی الخصوص جوانان آماده نمایند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه متعلق به تک تک شهروندان بوده و مدیری به صِرف آنکه برمیزی تکیه زده و دارای مسئولیتی است نباید تصور کند همه تصمیمات وی درست بوده و خود را از اشتباه مصون بداند.

مشاور جوان استاندار گلستان گفت: خوشبختانه با افزایش سطح تحصیلات جامعه، چرخش آزاد اطلاعات با گسترش فضای مجازی، و ... جوانان ما به دانش روز مسلط بوده و بسیاری از آنان می توانند با ارائه نقدها و پیشنهادات خود، زمینه ساز بهبود مدیریت ها شوند.

علی نصیبی افزود: البته نقد نیز اصول و آدابی دارد که یکی از آنها واقع نگری و قضاوت بر اساس مستندات و واقعیتها و لحاظ داشته ها و امکانات در قضاوت، می باشد در این بین چه بهتر است که همراه با نقد، پیشنهاد و راهکار نیز ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به آنکه مردم را ولی نعمت انقلاب می دانیم شایسته است زمینه ای را فراهم کنیم تا همین مردم، حداقل فرصت نقد عملکرد و برنامه ها و ارائه پیشنهادها جهت مدیریت بهتر را داشته باشند.

علی نصیبی از مشاوران جوان فرمانداری ها خواست با پیگیری و برنامه ریزی، زمینه دیدارهای مشترک جوانان و مدیران شهری و شهرستانی به صورت پرسش و پاسخ را فراهم نمایند.

مشاور استاندار گلستان گفت: البته ضرورت دارد از نگاه کلیشه ای و تشریفاتی به این جلسات پرهیز کنیم و اجازه دهیم جوانان ما به راحتی در این نشست ها سخنان و نکته نظرات خود را بیان کنند.

وی افزود مطمئناً مدیران دولت تدبیر و امید در تمام سطوح، با توجه به رویکردهای این دولت خود را به مردم پاسخگو دانسته و به گردش آزاد اطلاعات و حق دانستن شهروندان اعتقاد دارند.


ارسال کننده خبر : مشاوران جوان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : javan
  • بازدید : 925
  • کد خبر : 1780