عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیتهای کمیته امداد امام خمینی(ره) بعنوان بزرگترین NGO دنیا مثال زدنی است


فعالیتهای کمیته امداد امام خمینی(ره) بعنوان بزرگترین NGO دنیا مثال زدنی است

فعالیتهای کمیته امداد امام خمینی(ره) بعنوان بزرگترین NGO دنیا مثال زدنی است

جلسه هم اندیشی اتباع خارجی با مسئولین استانی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) در در محل این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی در این جلسه که به منظور بررسی امکان و نحوه جذب کمک و همراهی خیرین خارجی مقیم استان و امکان تاسیس مرکز نیکوکاری ویژه آنان برگزار گردید، باغبانی مدیرکل کمیته امداد طی گزارشی از آمار دفاتر تاسیس شده در سایر کشورها بخصوص کشور همسایه، افغانستان و خدمات ارائه شده در این دفاتر ارائه نمود.

برابر این گزارش کمکهای بسیاری در زمینه مهارت آموزی فنی و حرفه ای، تحصیل، تهیه جهیزیه، کمکهای درمانی، دارویی و.... به اتباع افغانستانی ساکن در آن کشور شده وتاکنون 18 هزار و 820 نفر در 104 آموزشگاه موجود در افغانستان با مهارت آموزی توانمند شده و 225 دانشجو دیگر تحت پوشش قرار گرفته اند.

"مهدی دهرویه" مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان نیز ضمن برشمردن خدمات ارائه شده از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد؛ با تجمیع خیرین خارجی مقیم استان و هدایتهای کمیته امداد، با شناسایی نیازمندان واقعی گام مثبتی در جهت حضور سالم تر اتباع خارجی تا زمان بازگشت به میهنشان برداشته شود.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .