عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک مهندس ربیعی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع

پیام تبریک مهندس ربیعی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان

 پیام تبریک مهندس ربیعی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان

  مهندس ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر و روز جوان پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

سالروز ولادت با سعادت سرو بوستان ایستادگی ، زیباترین گل باغ حسین (ع) ، جوان رعنا و رشید امام حسین (ع) ، یادگار امیرالمؤمنین علی (ع) ، گلستانی زیبا از زیباترین گل های فداکاری و دریایی از آبی عطوفت ، حضرت علی اکبر (ع) شبیه ترین انسان ها به پیامبر خیر و رحمت و برکت حضرت محمد مصطفی (ص) را با حسن ذوق روز جوان نیز نامگذاری کرده اند.

متن پیام تبریک مهاون هماهنگی امور اقتصادی و هماهنگی منابع به شرح ذیل می باشد:

نامگذاری سالروز ولادت جوان رشید و رعنای حضرت امام حسین (ع) به عنوان روز جوان نشانه ای است برای جوانان تا راهی که در زندگی باید طی کنند تا به سعادت دنیوی و اخروی برسند را از شبیه ترین انسان ها از نظر چهره و اخلاق به خاتم انبیاء بیاموزند ، الگویی که اگر جوانان طالب سعادت دنیا و آخرت هستند باید همواره آن را مد نظر خود قرار دهند و در تمام امور زندگی این الگو را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به محضر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تمامی جوانان محب و شیعه حضرت امیرالمؤمنین (ع)و عموم جوانان مسلمان تبریک عرض می نماییم، انشاالله که تمامی جوانان با الگو قرار دادن حضرت علی اکبر (ع) در تمام مراحل زندگی موفق بوده و به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کنند.انشاالله

 


ارسال کننده خبر : معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .