عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تنظیم سند جامع راهبردی محیط زیست عامل پیشگیری از دوگانگی مدیریتی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد :

تنظیم سند جامع راهبردی محیط زیست عامل پیشگیری از دوگانگی مدیریتی می شود

تنظیم سند جامع راهبردی محیط زیست عامل پیشگیری از دوگانگی مدیریتی می شود

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با یادآوری از تاکید معاون اول رئیس جمهور در تعیین مرزهای استان مازندران و گلستان در محدوده خلیج گرگان گفت: تهیه و تنظیم سند جامع و راهبردی از طرف محیط زیست برای جلوگیری از دوگانگی مدیریتی نیاز است.

 

رضا مروتی، شامگاه یکشنبه در سومین جلسه مدیریت بحران شهرستان ترکمن با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد بحران که در مسئله آتش سوزی آشوراده تلاش کردند، بیان کرد: وزارت کشور بدرستی و کامل حدود مرزی دو استان گلستان و مازندران را مشخص و ابلاغ نمود و حتی اخیرا هم دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مرز را در حوزه خلیج گرگان، شبه جزیره میانکاله و جزیره آشوراده مشخص و معین کرده است.

 

مروتی ادامه داد: موضوعی که ادر حال حاضر مسوولان ما را رنج می دهد بحث اشتباه گرفتن مدیریت یکپارچه با موضوع مدیر است.

 

وی بیان کرد: متاسفانه عدم وجود یک برنامه جامع در هر اداره کل که تابع آن باشد و در تبعیت آن سند و برنامه جامع عمل کند خودبخود این اشتباه را فراهم کرده است.

 

مروتی تهیه و تنظیم سند جامع و راهبردی را از طرف محیط زیست برای جلوگیری از دوگانگی مدیریتی و نیز آموزش نیروهای موجود در شهرستان برای حصول آمادگی در مقابله با چنین حوادثی را خواستار شد و افزود: نداشتن این سند باعث تخریب محیط زیست می شود.

 

 معاون عمرانی استانداری گلستان در ادامه همچنین از مدیریت بحران استان خواست تا به آموزش های لازم در زمینه مدیریت بحران برای اعضای ستاد بحران و پرسنل مرتبط با آن حوزه را در اولویت قرار دهد.

 


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1030
  • کد خبر : 2234