عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مبارزه با استکبار باید با شیوه های علمی باشد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

مبارزه با استکبار باید با شیوه های علمی باشد

 مبارزه با استکبار باید با شیوه های علمی باشد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه شیوه های تهاجم و دفاع نسبت به گذشته تغییر کرده اند، تاکید کرد: باید با شیوه های علمی با استکبار مبارزه کنیم.

دکتر کلثوم غفاری توران درهمایشی با عنوان آینده پژوهی دانش، هویت ایرانی و اسلامی « روند پژوهی مبارزه با استکبار جهانی» به مناسبت 13 آبان افزود: نص صریح قرآن تاکید دارد که مسلمانان باید با تمام توان برای مبارزه با دشمنان، آماده باشند.

وی خاطرنشان کرد: قبلا، قرآن مسلمانان را دعوت می کرد خود را مجهز به اسبان سواری آماده کنند، اما امروز، شیوه های تهاجم دشمن تغییر کرده و ما هم با توجه به شرایط باید به مبارزه با آنها برویم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: مسلمانان برای ایجاد ترس در دشمنان اسلام، باید متناسب با شرایط زمان، خود را مجهز به هر سلاحی کنند.

غفاری با بیان اینکه پیام استقلال و آزادی انقلاب اسلامی برای ملت ایران، خوشایند استکبار جهانی نیست، تصریح کرد: آنها در تلاش هستند که مانع وحدت مردم و انقلاب شده و با هر ترفندی سعی می کنند مردم و جوانان را نسبت به آینده، دلسرد کنند.

وی با بیان اینکه راه های متعددی برای مقابله با استکبار وجود دارد، تجهیز به علم و دانش را تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری گلستان ادامه داد: در قرآن، دشمنان مسلمانان به چند دسته تقسیم شده اند که عبارتند از شیطان، یهود، مشرکان، منافقان و حتی گاهی همسر و فرزندان.

غفاری افزود: استکبار برای رسیدن به اهداف خود و تسلط بر مسلمانان، از راه های مختلف همچون ایجاد تردید در اعتقادات دینی و اختلاف افکنی بین مسلمانان استفاده می کند.

شایان ذکر است : همایش آینده پژوهی دانش، هویت ایرانی و اسلامی « روند پژوهی مبارزه با استکبار جهانی» از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به مناسبت 13 آبان ، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان با سخنرانی دکتر قربان محمد پور قاز محقق و پژوهشگر برجسته کشور برگزار شد.

مبارزه با استکبار باید با شیوه های علمی باشد

 

مبارزه با استکبار باید با شیوه های علمی باشد

 

مبارزه با استکبار باید با شیوه های علمی باشد

 

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 706
  • کد خبر : 26990