عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنان برای رساندن کشور به توسعه پایدار تلاش نمایند

مدیر کل بانوان گلستان در جشن دهه فجر شهرستان بندرگز

زنان برای رساندن کشور به توسعه پایدار تلاش نمایند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در جشن دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بندرگز گفت: امید است جوانان و دختران ما با مروری برتاریخ انقلاب، پیامد های انقلاب را رصد نمایند و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی قرار گیرند .

دکتر کلثوم غفاری توران افزود: حضرت زینب(س) پیام رسان واقعه کربلا، حادثه عاشورا و قیام امام حسین (ع) است امام حسین (ع) تنها برای حضرت زینب(س) برادر نبود بلکه رهبر و ولی امر اوست.

وی با بیان اینکه کربلا در کربلا می ماند اگر حضرت زینب (س) نبود گفت : دانش و بصیرت حضرت زینب (س) در کمال است امیدوارم در زندگی تاسی بجوییم به حمایتی که آن بانوی بزرگوار از رهبری و ولی امر خود داشتند.

دکتر غفاری در بخش دیگری از سخنانش در ارتباط با انقلاب و نقش زنان مسلمان ایران در انقلاب اسلامی به سخنانی از استاد شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و گفت : به تعبیر این استاد شهید اگر زنان در انقلاب شرکت نمی کردنداین انقلاب به ثمر نمی رسید .

وی ادامه داد به گفته استاد مطهری آنچه که مردان را به صحنه آورد بانوان بودند و در روز 17 شهریور در میدان شهدا تعداد بانوانی که شهید شدند بیشتر از آقایان بود.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان :یاد آور شد : در دوران جهاد و دفاع مقدس زنان پشت جبهه ها را با صلابت حفظ کردند . زن در دوران سازندگی دست به ساخت و ساز زد امروز نیزدر این دوره جدید زن باید برای رساندن کشور به توسعه پایدار تلاش کند.

دکتر غفاری ادامه داد : ما این انتظار را از شما زنان داریم که در حوزه کار آفرینی ، اشتغال و اقتصاد فرهنگی و.. تلاش نمایید و برای رساندن کشور به افق توسعه پایدار1404 با فکر و تلاش مضاعف کمک کنید .

وی خاطر نشان کرد : این غیر ممکن نیست در این افق زنان به جایگاه حقیقی خود چه در حوزه اشتغال وچه در حوزه مدیریتی و اجتماعی دست می یابند.

غفاری یاد آور شد : بانوان با حمایت مسئولین برای رسیدن شهر، منطقه و جامعه توسعه یافته عاری از آسیب و آگاه به حقوق اجتماعی و مدنی تلاش نمایند.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 873
  • کد خبر : 30311