عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از خانه سالمندان نیکان گرگان بازدید کرد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان

از خانه سالمندان نیکان گرگان بازدید کرد

از خانه سالمندان نیکان گرگان بازدید کرد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با هدف نظارت بر فعالیت واحد های خدماتی و درجهت بهبود کیفیت زندگی سالمندان و تکریم و جایگاه آنان و فراهم نمودن زمینه تعامل عاطفی و روانی سالمندان با خانواده و جامعه و ارتقاء کیفیت خدامات ارائه شده در حوزه های مختلف از جمله سلامت جسمی - روانی – توانبخشی و ... و ایجاد محیط های دوستدار سالمند ، از خانه سالمندان نیکان گرگان بازدید کرد .
دکترکلثوم غفاری توران ضمن ملاقات با سالمندان ، مدیریت و پرسنل حاضردر این مرکز ، مسائل و مشکلات این مرکز را با حضور کارشناس مسئول خانواده و کارشناس بانوان استانداری ، معاون پیشگیری و مشاور امور بانو ان و کارشناس واحد پیشگیری بهزیستی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار داد .
در این بازدید بنا به پیشنهاد مدیرکل اموربانوان و خانواده استان مقرر شد در جهت رفع نواقص و مشکلات موجود و بهبود وضعیت حاضر، جلسه ای با حضور مدیران دستگاههای مرتبط و موثر استان برگزار و راهکار های لازم درخصو ص رفع مشکلات، مورد بحث قرار گیرد .
شایان ذکر است : مرکز نگهداری خانه سالمندان نیکان گرگان حدود 18 سال مشغول به فعالیت بوده و در حال حاضر با 16 پرسنل در دو شیفت کاری از 70 خانم سالمند که اکثراً با حکم قضایی بعنوان بی سرپرست به آن مرکز معرفی شده اند نگهداری می کند .


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 3387
  • کد خبر : 35052