عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم جشن اولین سالگرد بازارچه زنان شهرستان گالیکش در فضای مجازی

با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده استاندار گلستان برگزار شد؛

مراسم جشن اولین سالگرد بازارچه زنان شهرستان گالیکش در فضای مجازی

مراسم جشن اولین سالگرد بازارچه زنان شهرستان گالیکش در فضای مجازی

مدیر کل امور بانوان و خانواده استاندار گلستان در مراسم جشن اولین سالگرد بازارچه زنان شهرستان گالیکش در فضای مجازی با بیان اینکه عبادت به جز خدمت خلق نیست گفت : درتمام طول تاریخ زندگی بشر، حضور بانوان در تمام عرصه ها مثمر ثمر و مفید بوده است

دکتر کلثوم غفاری توران افزود: بانوان در تمام عرصه ها لیاقت ، شایستگی و توانایی خود را نشان داده اند هر کجا این حضور پررنگتر بوده جامعه به سمت توسعه و ترقی بیشتر پیش رفته و هر چه کمرنگ تر شده یا نادیده گرفته شده جامعه دچار خلاء و آسیب شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در دهه های اخیر در تمام دنیا این فرصت حضور از زنان گرفته شد گفت : دوران بحران به خانه رانده شدن بانوان به پایان رسیده و کشور ها به این باور رسیده اند که باید از توانمندی بانوان در همه عرصه ها جهت توسعه استفاده شود.

غفاری درادامه طی سخنانی با اشاره به فرمایش گهربارامام خمینی(ره)"ازدامن زن مرد به معراج می رود"یاد آور منزلت زن ازدیدگاه حضرت امام شد وگفت : این جمله معنای بسیار قوی دارد بانوان حتی درزمانی که در خانه هستند و وظیفه فرزند و همسر داری دارند نیز از نقش خود غافل نشده اند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خاطر نشان کرد : با عنایت به اینکه بخش اعظمی از بیت المال صرف تحصیل بانوان می شود فراهم کردن فرصت های برابر اجتماعی، مدیریتی، اقتصادی وتصمیم گیری برای آنان ضروری است.

غفاری در پایان با گرامیداشت روز بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و روزملی عفاف و حجاب به بانوان توصیه کرد: با رعایت حجاب و حفظ شئونات فعالیت ها و تلاش های خود را ادامه دهند و توانمندی هایشان را اثبات نمایند.

لازم به ذکر است از جمله فعالیت های برجسته بازارچه بانوان گالیکش، اشتغال بانوان بدسرپرست و بی سرپرست، ایجاد انجمن بانوان کارآفرین، برپایی نمایشگاه ها و جشنواره های دوره ای، احداث مرکز نیکوکاری و اهدای سبد کالا به نیازمندان در مناسبت های مختلف، برگزاری دوره های مشاوره رایگان برای بانوان آسیب دیده، برگزاری کمپین های حمایت از هنرمندان بازارچه می باشد.

 

 

 

مراسم جشن اولین سالگرد بازارچه زنان شهرستان گالیکش در فضای مجازی

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : Banovan1403
  • بازدید : 748
  • کد خبر : 35577