عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسیج مصداق كاملي از ايثار، فداكاري و عشق به ذات مقدس حق و اسلام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

بسیج مصداق كاملي از ايثار، فداكاري و عشق به ذات مقدس حق و اسلام است

بسیج مصداق كاملي از ايثار، فداكاري و عشق به ذات مقدس حق و اسلام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بسیج مصداق كاملي از ايثار، خلوص، فداكاري و عشق به ذات حق و مقدسات است.

"علی اصغر طهماسبی" در چهارمین دوره بصیرت افزایی فرماندهان انتظامی استان، بیان کرد: نام بسيج يادآور خاطره عزيزترين نهاد و بزرگترين مردان تاريخ ماست، نهادي كه به تعبير امام راحل تشكيل آن يقينا از بركات و الطاف خداوند متعال بوده و آن را به شجره طيبه تشبیه نموده اند.

وی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته هاي رفيع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه به بیان شاخصه های یک بسیجی پرداخت و اظهار داشت: پیوند و بیعت با ولایت، اطاعت آگاهانه، عدالتخواهی و ظلم ستیزی، ایثارگری و شهادت طلبی، تواضع، شجاعت و دلاوری، ابتکار و خلاقیت ، صلابت و کوبندگی مهمترین ویژگیهای یک بسیجی واقعی است.

وی ادامه داد: شاخصه‌های دیگری نظیر عزت نفس، گمنامی و دوری از شهرت طلبی، مدیریت و تدبیر شایسته، غیرت و جوانمردی، تعهد و وفاداری، صبر و پایداری، ترحم و نوع ‌دوستی حتی با دشمنان، تکبر در برابر استکبار و ... نیز همگی در فرهنگ و تفکر بسیجی از درخشندگی خاصی برخوردارند.

طهماسبی در ادامه و در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شکل گیری جریانهای تکفیری و گروههای تروریستی در منطقه خاطرنشان کرد: جریانهای تکفیری زاییده توطئه دشمنان اسلام در جهت برهم زدن وحدت مسلمانان است که پایه های آن از زمان ایجاد جریان فکری عبدالوهاب در عربستان و زائیده شدن وهابیت با توطئه آن زمان انگلیسیها بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان، حفظ وحدت و صفوف بهم فشرده مسلمین را تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .