عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارزیابی عملکرد موکب ها در دستور کار ستاد اربعین استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

ارزیابی عملکرد موکب ها در دستور کار ستاد اربعین استان

ارزیابی عملکرد موکب ها در دستور کار ستاد اربعین استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در سال 96 و در ایام منتهی به اربعین سید و سالار شهیدان 11 موکب از استان گلستان در کشور عراق به زائرین خدمات ارائه نمودند که آسیب شناسی و ارزیابی عملکرد آنها در دستور کار ستاد اربعین استان قرار دارد.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه ستاد اربعین استان خاطرنشان کرد: آندسته از موکب های استان گلستان که در ایام اربعین سال 96 نتوانسته اند انتظارات زائران را برآورده و در ارزیابی عملکرد حائز امتیازات کافی نشوند، پروانه فعالیتشان برای اربعین سال 97 لغو خواهد شد.

وی اظهار کرد: مدیریت و برنامه ریزی برای یک موکب به مراتب سخت تر و گسترده تر از هیئات داری در داخل کشور است زیرا صفر تا صد کار در یک کشور دیگر صورت می گیرد و نیاز به برنامه ریزی دقیق، مدیریت صحیح و نیروی انسانی کارآمد دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: ما در ستاد اربعین استان نه یک ریال از دولت پول گرفته ایم نه یک ریال از مردم، کار در این حوزه و خادمی سیدالشهدا(ع) برای ما افتخار است و هیچ چشمداشتی هم نداریم.

طهماسبی ادامه داد: در حوزه جمع اوری کمک های مردمی و نذورات نقدی پیشنهاد ما ارائه یک شماره حساب مشخص و معین است تا پس از جمع اوری کمک ها بر اساس حجم موکب ها و ظرفیت پذیرایی آنها از زائران، کمک های نقدی مردم در اختیارشان قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: هیچکدام از ادارات کل، سازمان ها، ارگانها و نهادهای دولتی از استان گلستان نباید در ایام اربعین حسینی تبلیغات سازمانی در موکب ها و سر در آنها داشته باشند و نصب هرگونه بنر سازمانی در کشور عراق ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت به خانواده های داغدار پرواز تهران یاسوج بویژه سه خانواده داغدار گلستانی که در این حادثه عزیزان خود را از دست داده اند، به حوادث هفته گذشته در منطقه پاسداران تهران و درگیری های این منطقه اشاره و از درایت و هوشیاری نیروی انتظامی در مواجهه با این قائله تقدیر کرد.

طهماسبی گفت: متأسفانه در جریان این درگیری ها 5 تن از نیروهای انتظامی و امنیتی حاضر در صحنه به شهادت رسیدند اما صعه صدر و درایت پلیس در برخورد با اغتشاشگران از حوادث به مراتب تلخ تری جلوگیری کرد که این اقدام نیروی انتظامی جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان با یادآوری حوادث و اغتشاشات نیمه دوم دیماه در کشور، بیان کرد: همه ما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شاهد فراخوان به تجمعات دیگر از سوی معاندین و ضد انقلاب هستیم، باید هوشیاری لازم را داشته باشیم تا جلوی هرگونه سوء استفاده دشمن از فرصت ها را بگیریم.

ارزیابی عملکرد موکب ها در دستور کار ستاد اربعین استان

ارزیابی عملکرد موکب ها در دستور کار ستاد اربعین استان

ارزیابی عملکرد موکب ها در دستور کار ستاد اربعین استان

 

 

 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .